Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom in een PM? Ik wil ook wel graag de antwoorden weten, en misschien wel meerderen .Ik stuur wel een PM
@Rataplan
Ik weet dat dit een oud draadje is, maar ik heb een vraag die gerelateerd is aan deze post.
Omdat ik van experimenteren hou heb ik in het voorjaar 3 soorten wiet (Amenzia Haze, AkGun CBD en K2) gezaaid/geplant in de grond.
Nu had ik een zaadje of 9 waarvan er 6 uitgekomen zijn en had niet echt verwacht dat die planten 3 meter hoog zouden worden.
In ieder geval heb ik nu dus meer wiet dan ik ooit kan gaan drogen op mijn zolder (en we hebben best wel een grote zolder).
De vragen waar ik tegenaan loop zijn:
- Kan ik verse toppen in bijvoorbeeld een speciekuip verwerken tot hash of is het echt de voorkeur om ze eerst te drogen?
- Is het verstandiger om per soort te werken of kan je net zo goed de soorten door elkaar mixen?
- Zijn er nog ander methodes om de THC/CBD te conserveren want ik ben al 2 dagen bezig geweest om 2 planten te toppen en ik heb geen ruimte/tijd meer om te drogen (en ik moet op korte termijn gaan oogsten want die toppen zijn voor 50% bruin)
- Hoe lang kan je hash/hasj bewaren ?
- Hoe lang kan je gedroogde toppen bewaren in een afgesloten glazen pot (droog/donker)
Volgens mij worden hier helemaal geen illegale zaken besproken en zo ja dan zul je daar zeker niet strafrechtelijk voor vervolgd worden . Zoals al gezegd staat het www hier vol mee en die mensen worden echt niet aangeklaagd... vrijheid van meningsuiting . Het is slechts het delen van informatie.Omdat dit onderwerp mogelijk randje toegestaan is ivm dat hier geen illegale zaken besproken mogen worden en ik geen zin heb in een ban.
Volgens mij worden hier helemaal geen illegale zaken besproken en zo ja dan zul je daar zeker niet strafrechtelijk voor vervolgd worden . Zoals al gezegd staat het www hier vol mee en die mensen worden echt niet aangeklaagd... vrijheid van meningsuiting . Het is slechts het delen van informatie.
En ik denk niet dat je hier zomaar een ban krijgt zonder waarschuwing vooraf... ik heb al een paar waarschuwingen gehad, berichten verwijderd (terecht ) maar ben er nog steeds .
Bedankt allemaal voor de reacties via PM en dit draadje.
Omdat ik iets van 2 badkuipen vol heb met toppen en de complete bovenverdieping al vol hangt met visdraadjes is het erg lastig om te drogen
Ik denk dat ik een mix zal maken tussen invriezen en vers verwerken tot hasj. Ik zal proberen er een post van te maken.
Ik ga maar alvast wat blokken ijs maken in de vriezer.
Bedankt allemaal voor de reacties via PM en dit draadje.
Omdat ik iets van 2 badkuipen vol heb met toppen en de complete bovenverdieping al vol hangt met visdraadjes is het erg lastig om te drogen
Ik denk dat ik een mix zal maken tussen invriezen en vers verwerken tot hasj. Ik zal proberen er een post van te maken.
Ik ga maar alvast wat blokken ijs maken in de vriezer.