@pjotr78 , Toiletgang???? waar dacht je dat die prullenbak onder je bureau voor is.
Voor de toiletgang op mijn werk hoef ik gelukkig de deur niet meer uit (telewerk), en elke verplaatsing is ofwel een wandeling, waarbij standaard mijn bodywarmer of rugzakje meegaat ofwel neem ik de auto( met alles wat daar standaard in ligt) en wederom mijn bodywarmer. Een brief posten betekend 4km rijden naar het dorp, maar gelukkig hoeft dat slechts 2-3x per jaar.
Ik heb er ca 20 jaar geleden voor gekozen om niets in mijn broekzakken te doen omdat ik dit niet fijn vind. In plaats daarvan gebruik ik bodywarmers( van de soort die populair zijn bij vissers) De vele zakken en zakjes daarvan gebruik ik als een EDC kit, dus wanneer ik ( 1x per 1a 2 weken) ergens heen moet, dan heb ik de bodywarmer aan, maar dat sluit niet aan bij je vraag, dus zat dat niet in mijn eerdere antwoord.
Wanneer ik naar buiten ga (met de hond) dan is de snoeischaar handig, enerzijds omdat er altijd wel wat te snoeien valt rondom mijn huis, maar ook omdat ik op die manier een paar "wandelpaadjes" die ik in de natuur gebruik toegankelijk houd, dus vandaar de snoeischaar die standaard aan mijn koppelriem zit.
Voordeel van een koppelriem vind ik dat ik hem snel kan pakken, kan voorzien van items die ik op dat moment belangrijk vind en weer kan afdoen zodra ik naar binnen ga.