Mayo
Last (wo)man standing
iedereen heeft zijn/haar eigen ideeen over hoe dingen wellicht zullen gaan lopen igv SHTF en hoe hij/zij daar (hopelijk) op zal reageren.
En ook over 'de voedselvoorraad' die daarvoor nodig is verschillen de meningen.
Waar ik benieuwd naar ben of iemand al het stadium heeft bereikt van 'genoeg' voorraad.
Of ga je je grens van wat genoeg is steeds verleggen? Je begint met voorraad voor een week, je groeit naar een maand, want een week is toch wel wat karig.
Dan kom je op dit forum en dan mik/hoop je op toch wel een half jaar
En als je dat bereikt hebt, leg je dan de lat bij een jaar? Of 2? .. 3?
Is er écht een grens waarbij je zou stoppen, of ga je door zolang geld en ruimte het toelaten?
Met als reden bv, als je meer hebt je meer kunt ruilen, of omdat je dan toch iemand af en toe kunt helpen, of...?
Ik ben wel benieuwd of er iemand is die zijn/haar 'genoeg' bereikt heeft en of die zich daar dan ook aan houdt.
(Merk dat ik er zelf namelijk nog wel moeite mee heb, met dat stoppen... )
En ook over 'de voedselvoorraad' die daarvoor nodig is verschillen de meningen.
Waar ik benieuwd naar ben of iemand al het stadium heeft bereikt van 'genoeg' voorraad.
Of ga je je grens van wat genoeg is steeds verleggen? Je begint met voorraad voor een week, je groeit naar een maand, want een week is toch wel wat karig.
Dan kom je op dit forum en dan mik/hoop je op toch wel een half jaar
En als je dat bereikt hebt, leg je dan de lat bij een jaar? Of 2? .. 3?
Is er écht een grens waarbij je zou stoppen, of ga je door zolang geld en ruimte het toelaten?
Met als reden bv, als je meer hebt je meer kunt ruilen, of omdat je dan toch iemand af en toe kunt helpen, of...?
Ik ben wel benieuwd of er iemand is die zijn/haar 'genoeg' bereikt heeft en of die zich daar dan ook aan houdt.
(Merk dat ik er zelf namelijk nog wel moeite mee heb, met dat stoppen... )