Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee hoor, alleen de uitvoering van iets wat al heeeeel lang geleden was beslistOf de overheid weet iets anders wat wij nog niet weten?
bij de .... worden na x jaar de voorraden terug genomen door de leverancierDe kaliumjodide zelf is zo'n beetje oneindig houdbaar, net zo stabiel als keukenzout, maar ik weet niet wat ze verder in zo'n pilletje stoppen. Eerder gelezen dat ook deze pillen decennia houdbaar zijn en de THT dus een gevalletje 'voorkomen aansprakelijkheid', zoals meestal met een THT.
Maar... je kunt 2 tabletten van 65mg kopen, die allebei tegelijk op dag 1 ingenomen moeten worden.
En wat doe je dan die andere 13 dagen?
Dacht dat je dat KI 14 dagen moest slikken....
Ben zelf aardig boven de 40, dus krijg ze niet gratis.
Ik denk erover ze te bestellen bij http://www.redflarekits.com/mm5/mer...e_Code=rfes&Product_Code=iosat&Category_Code=
volgens mij zijn die het goedkoopst.
Wil iemand meeliften op mijn bestelling? Kunnen we de verzendkosten delen
(Hier in NL kan ik ze per brievenbuspost doorsturen, mits je geen 10 strips wilt )
Mayo
Gewoon halen bij de apotheek hier in NL. 1 Strip tabletten kost 2,95.....
Wat ik er van begreep is dat € 2,95 per TWEE tabletten..?
Check mijn link boven.
Nou hier nog steeds niks noppes nada.Zo, ze zijn binnen :thumbsup:
Nou hier nog steeds niks noppes nada.
Als het de overheid onder normale omstandigheden al niet lukt om die dingen op tijd te distribueren, hoe denken ze dat dan in een crisis situatie te doen?
Toevallig zag ik ze vanmiddag liggen bij de Kruitvat naast de Paracetamol, voor 2,95.
Van beide maar een doosje meegenomen.
Nou hier nog steeds niks noppes nada.
Als het de overheid onder normale omstandigheden al niet lukt om die dingen op tijd te distribueren, hoe denken ze dat dan in een crisis situatie te doen?
Toevallig zag ik ze vanmiddag liggen bij de Kruitvat naast de Paracetamol, voor 2,95.
Van beide maar een doosje meegenomen.
Begrijp trouwens niet waarom ze het niet via de Apothekers verspreid hebben, lijkt me veel handiger.
Thanks voor de tip. Ik ga ze ook (untracable) bij de Kruidvat halen (voor de hele familie behalve mijn kleine nichtje die ze kreeg van de overheid).Ja hier ook (al een poosje). Je kan de pillen inmiddels ook bij het Kruidvat kopen (tenminste in Limburg) voor € 2,95, exact dezelfde als door de overheid geleverd.
Is dat spul zo goedkoop!?
@mimi De jodiumtabletten beschermen alleen tegen het binnenkrijgen van radioactief jodium. De jodiumtabletten beschermen dus niet tegen de effecten van andere radioactieve stoffen die bij een kernongeval vrij kunnen komen.
Het innemen van jodiumtabletten "zomaar" kan je schildklier ontregelen. Dat is niet mis, dat geeft ernstige gezondheidsproblemen, die ook niet zomaar op te lossen zijn.
Ik vind het heel dom om dat te doen.