RockyFlats
Ruttaan
Mooi steampunk ding @petromanEr zijn er wel meer: Vesuviana (whats in a name) is ook zo'n klassiek merk met een fraai ontwerp.
Of je geld "verdient" is relatief. Ons moeder (die van mij) die had zo'n koffiemaal masjien, pokke herrie, maar dan had je gemalen koffie. In het koffie apparaat met permanent filter en klaar was ze.
Of je dan geld verdient met het vullen van plastic koffie cupjes van ome ali is relatief. Want zonder gaat ook dat verdient dan nog veel meer op niet uitgegeven geld.
Volgens mij is het ook niet handig i.v.m. klimaatneutraal en van het gas/elektra af gaan om dan maar nog meer "handige " gadgets aan te schaffen zoals een slut machine.
Ergens anders proberen we elkaar gek te maken met allerlei, al dan niet, elektrische besparingen, zonnepanelen en acu's En dan gaat meneer Rocky een ijsmachine op 240v aanprijzen, tsssch. Foei !
Vesuviana (plaatjes van mp):
Bekijk bijlage 26745
Er bestaat ook een elektrieke (foei)versie .
Bekijk bijlage 26746
Zodra er fysica bij komt kijken, en apparaten die uitgevonden hadden kunnen zijn door een geniale gek, dan trekt dat wel mijn aandacht. EigenAAARRRDIGGhhhhh...
Die thee automaat is inderdaad ook leuk. Er zijn er met een belletje meen ik. Een stukje Engelse extravaganza...
Hee, je zet nu het elektriche nu wel weg als niet-klimaatneutraal, maar uit jouw zonnepaneel op een stokje komt toch zeker geen gas of peterolie?
Ik ken wel iemand die eerst heel wat olie verbrandende apparaten naar LED moet ombouwen, voordat er rond hem een klimaatvriendelijk aura geloofwaardig wordt