Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alvast bedankt allemaal voor de tips
denk dat ik die expresso maker alvast een s ga proberen
Dit herken ik wel, echter dit verschijnsel doet zich na jaren toch ook voor bij de rvs-versie. Goed drogen en niet in elkaar opbergen is mijn motto. Ik gebruik 'm wel intensief moet ik zeggen.Ik heb ook zo'n Bialetti alu ding en naar aanleiding van dit topic tevoorschijn gehaald. Veel grote witte vlokken kwamen uit het water gedeelte wat neem ik aan geoxideerd aluminium is. Donkere aanslag in het koffie gedeelte. Ik vind de koffie uit die dingen best lekker maar dat soort zaken maken mij zeer terughoudend en zou zelf zeker ook voor de RVS versie kiezen.
Dit herken ik wel, echter dit verschijnsel doet zich na jaren toch ook voor bij de rvs-versie. Goed drogen en niet in elkaar opbergen is mijn motto. Ik gebruik 'm wel intensief moet ik zeggen.
Ik lust geen koffie Spaart ook nog eens een bak geld uit en 1 item minder om te preppen..
de gemiddelde Nederlander zal niet zo veel koffie in huis hebben
koffie van drie jaar over datum heeft genuttigd, gaat het aroma toch wel achteruit (vervliegt snel na opening).
sempre hierIk heb er zelf ook een paar. Je kan er ook koffie pads indoen.