• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Low budget prep-items uitrusting EDC/GHB/BOB

Haha ik denk dat de handel van 40 jaar geleden niet meer dezelfde kwaliteit heeft als diezelfde handel ano nu.

ik heb dit net besteld:
https://s.click.aliexpress.com/e/_EHbcB9F

Uittrek hengel tot 1.8m. Ikzelf zou het niet zo snel kopen; maar is
Ivm lootjes / school suprise kleindochter voor. Die had iemand getrokken die heeft als hobby: voetballen, paardijden en vissen.
Mocht max 5,- uitgeven, nuja als je iemand er blij mee maakt maakt die ene euro meer ook niet meer uit, aangezien de voetballen nergenst meer te krijgen zijn (seizoens product), heb ik deze besteld, benieuwd of het wat is... hoop dat ie op tijd aankomt anders houd ik hem zelf :)

heb ik deze besteld, benieuwd of het wat is... hoop dat ie op tijd aankomt anders houd ik hem zelf :)

Zoiets heb ik ook, het spoeltje verschilt vaak enorm in kwaliteit. Hengeltje zelf is prima voor het inwerpen, als je een beetje sterke lijn eraan doet en een ander spoeltje kun je inwerpen met hengel, beetje goede techniek gebruiken voor het drillen en evt binnenhalen met de hand aan de lijn. Zo heb ik makrelen gevangen in een fjord in Noorwegen. Voor een wandelvakantie waar gewicht meetelt toch leuk.

Zoiets heb ik ook, het spoeltje verschilt vaak enorm in kwaliteit. Hengeltje zelf is prima voor het inwerpen, als je een beetje sterke lijn eraan doet en een ander spoeltje kun je inwerpen met hengel, beetje goede techniek gebruiken voor het drillen en evt binnenhalen met de hand aan de lijn. Zo heb ik makrelen gevangen in een fjord in Noorwegen. Voor een wandelvakantie waar gewicht meetelt toch leuk.

Ik heb hem binnen, voor de suprise toch nog een bal gevonden. Ik heb de hengel nog niet kunnen uitpakken. Als m'n vrouw erachterkomt dat ik hetzoveelste hebbending heb gekocht krijg ik waarschijnlijk een blok hout in m'n nek.

Hengeltje is trouwens prima, stiekem even gekeken en hopelijk mag ik hem houden en geven ze de voetbal weg :).

Molentje is van redelijk sterk plastic geen idee of er een slip op zit, het inklapbare hendeltje locked op zijn plaats en er zit zelfs al draad omheen. Haakje / dobber heb ik niet kunnen vinden. Voor onder de 6 euro zeker geen slecht ding, zover ik er verstand van heb. In de bob kun je er wel wat mee...

Terug
Bovenaan