Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gisteravond zag ik de eerste bonenkiempjes omhoog komen door de grond, en vandaag zijn sommigen al ruim 4cm groot Eerste keer dat ik bonen zaai maar jeetje wat groeit dat snel
Helaas waren er overigens vanochtend 2 van de kiempjes met boon en al verdwenen ik neem aan vogels, dus heb er maar een net overheen voor nu. Iemand een idee wanneer de vogels er van af blijven?
Ja ik heb ook gelijk in de gaten nieuwe bonen gedaan, groeit zo snel dat komt wel goed. Hmm 1,5 week, dan moet ik even nog iets verzinnen om het net hoger te maken, want die ruimte is de plant in die tijd ruim voorbijMooi he, om die groente bijna te zien groeien! blijft fascinerend, telkens weer.
Bij mij waren het bijna altijd van die ellendige houtduiven die er met de pas ontkiemde bonen en mais vandoor gingen. na een goede week. anderhalve week was de vraat meestal voorbij. Op de 'vrijgekomen' plekken stopte ik gewoon weer nieuwe bonen in de grond.
mmm houtduif met bonen smaak. Lekker.Mooi he, om die groente bijna te zien groeien! blijft fascinerend, telkens weer.
Bij mij waren het bijna altijd van die ellendige houtduiven die er met de pas ontkiemde bonen en mais vandoor gingen. na een goede week. anderhalve week was de vraat meestal voorbij. Op de 'vrijgekomen' plekken stopte ik gewoon weer nieuwe bonen in de grond.