Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb in het verleden ook verschillende offertes opgevraagd voor zonnepanelen op mijn toenmalige huis in NL.Ik heb nu een offerte binnen en zo een tweede vanmiddag moeten krijgen. Veel bedrijven lijken meer lening dan zonnepanelen te verkopen. Is hier iemand die genoeg van weet die voor mij die offerte zo kunnen doorlopen? Of die een geweldige bedrijf ken?
Dank je, mijn plan is inderdaad zelf kopen. Maar de meeste bedrijven lijken vooral te proberen een lening te verstrekken. Ik kan tot 15.000 gaan, daar voor moet je iets redelijk kunnen vinden. Maar het vinden van een bedrijf die een grotere hoeveelheden zonnepanelen en dergelijke verkoopt is lastig. Ze hebben standard van 8 of 12. Ik will graag boven de 20, 325 wp panelen.Ik heb in het verleden ook verschillende offertes opgevraagd voor zonnepanelen op mijn toenmalige huis in NL.
Er zijn verschillende bedrijven die zonnepanelen aan je kunnen verhuren.
Dan hoef je niet zelf te investeren, maar de huurprijs is zodanig, dat de besparing op stroomkosten vooral naar de verhuurder gaat. Dat geldt te meer als de saldering vermindert of zelfs stopt. In dat geval kan je er zelfs op verliezen, want de huurprijs vermindert niet.
Daarom zou ik eerder kiezen on zelf te investeren. Overigens wordt in de offertes de stroomopbrengt steevast te hoog ingeschat.
Dan moet je twee sets kopen 2x 12 maakt 24.Ze hebben standard van 8 of 12.
Ik heb destijds - zo'n 10 jaar geleden - 2 maal een set van 3 panelen met Steca grid-tied omvormers gekocht bij de firma "MetDeZon" uit De Rijp.Dank je, mijn plan is inderdaad zelf kopen. Maar de meeste bedrijven lijken vooral te proberen een lening te verstrekken. Ik kan tot 15.000 gaan, daar voor moet je iets redelijk kunnen vinden. Maar het vinden van een bedrijf die een grotere hoeveelheden zonnepanelen en dergelijke verkoopt is lastig. Ze hebben standard van 8 of 12. Ik will graag boven de 20, 325 wp panelen.