DirtyDutchman
Senior Prepper
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leuke tocht en prachtig gebied zo te zien.
Graag nog wat meer info over gewicht tas, wat je hebt gebruikt aan spullen wat niet, wat hij nu weegt na herschikking etc
Mooie foto's en verslag (mag iets langer ).
Nog een tip ahv foto: nooit je fles open weg- neerzetten. Moch ie omvallen dan loopt er niets uit.
( foto bank, fles, rugzak )
Verder: waar heb je op gekookt ?
Oké ik heb de tas gewogen, en deze komt op 23 kilo inclusief 0.6 liter brandstof voor de brander en 2 liter water. Ik heb er ongeveer een kilo of 3-4 aan spullen uitgehaald, dus al met al heb ik 27 kilo door de eifel mee lopen zeulen. Naast dat de tas nu lichter is, heb ik het gewicht ook beter verdeeld, waardoor deze nu een stuk beter te dragen is.
Nog een tip ahv foto: nooit je fles open weg- neerzetten. Mocht ie omvallen dan loopt er niets uit.
( foto bank, fles, rugzak )
ik vind het echt knap, maar goed, aan de andere kant, je kreeg ook last van je heupen.dus al met al heb ik 27 kilo door de eifel mee lopen zeulen.
Zin in .Nu is jouw doel waarschijnlijk anders dan dat die van mij wordt over 2 maanden, dus ook een ander gewicht.
Ik wil kijken of het te doen is om met echt wat ik vind minimalistisch aan materialen een week in de natuur te bivakeren.
@DirtyDutchman
Schiet me iets te binnen: hoe was het psychisch ?
Je loopt alleen, moet zelf de weg vinden, enge geluiden uit het bos etc. Hoe heb je dat ervaren ?