Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt! Online is het dus wel te bestellen. Ik had enkel bij de promoties gekeken en gezocht op "paneel", daar kwam niets uit.
uuh, zeg @JamHard als die dingen pas de 29e uitgelevrd worden waar komt die van u dan vandaan ? Volgens mij is het vandaag de 26e.
Ik had dit paneel inderdaad al tijdens de eerdere aanbieding aangeschaft.Het is niet de eerste keer dat dit paneel verkocht wordt door Lidl...zie tweede post in dit topic.
Ik heb wel een powerbank of 5 liggen. Paar van 2000 mAh en van 6000 mAh. Komen allen van de Action. Ben eigenlijk aan het wachten tot ze er eens binnen hebben van 10.000 mAh voor een tientje per stuk. Kan ik me er dan gelijk 5 aanschaffen. Ik geloof niet dat die van GoalZero (prijs x 5) beter zijn.
1e post intro volgt. Bedankt @Floesh. Hij is binnen via jou link besteldt. De Anker powerport solar 21w voor €45,00.!!?
Ik weet niet hoe, €45 (hij kost 59). Mischien omdat ik geen creditcard heb,en de pers met cc, wou er ook 1. Dat we er 2 hebben besteldt ?
Iig ik ben er heel blij mee, dat wou ik even kwijt.
Ja ik lees het terug, mijn excuses aan @petroman ,als t warrig overkwam. Ik wou eigenlijk Floesh bedanken, en ik kreeg een goeie deal dat wou
ik delen. Nu kruip ik terug onder mijn steen, groet..
Wij hebben er ook een aangeschaft bij de Lidl en deze bevalt ons erg goed, de zonnepaneel werkt al bij weinig zon en ook achter glas werkt deze zeer goed. Zelf wilde we ook niet veel geld neertellen alleen voor de naam "goalzero" en is het bij ons zeker geen miskoop geweest en doet deze het werk ook gewoon wat hij behoort te doen zoals bijvoorbeeld een telefoon opladen.