Changing the Mindset
Last (wo)man standing
True Artificial Intelligence...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt een super geinige docu/serie, Hunted, hoe blijf je onder de radar als een opsporingsteam achter je aan zit.
Misschien zitten er ook wel preppers onder de deelnemers Heel leerzaam:
http://www.npo.nl/hunted/17-10-2016/AT_2064737
Gisteren nog eens bekeken, blijft inspirerend, en mooi om te zien dat het toch een goede keus is geweest de bossen in te gaan toen.
Dan zul je deze aflevering van Ray Mears ook wel interessant vinden:
lol, video loopt te snel en kun je niet op de juiste snelheid instellen.
Bij mij is -ie goed te volgen, al heeft Ray Mears een wat hoger stemmetje.lol, video loopt te snel en kun je niet op de juiste snelheid instellen.
Bij mij is -ie goed te volgen, al heeft Ray Mears een wat hoger stemmetje.
Gisteren nog eens bekeken, blijft inspirerend, en mooi om te zien dat het toch een goede keus is geweest de bossen in te gaan toen.
Die afleveringen van The Colony zijn ook behoorlijk geregisseerd hoor. Dus niet "echt".
Misschien niet het juiste topic, maar ik heb jaren geleden een film gezien over een familie die een schuilkelder ingegaan zijn na een kernaanval (geloof ik).
Na jaren bleef het stralingsniveau erg hoog, bleek dat al het radioactive puin op de schuilkelder was gestort.
Weet iemand de titel van deze film? Ik weet ook niet meer of ik het een goeie film vond, daarom wil ik hem toch nog eens bekijken.