Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een powerbank kickstarter project. 27000 mAh. IP-67 water- en stof bestendig. Solar charging. Overleeft een val van 300m, of overreden worden door een auto. 10x je telefoon opladen! En dat alles voor slechts US$ 170 (zolang het aanbod staat).
https://www.kickstarter.com/projects/ruggedbank/pwr27-your-traveling-powerstation-charge-anything
De ultieme uitrusting voor in de BOB? Of slimme marketing foppagina die teleurstellend zal uitpakken?
De prijs en specificaties lijken me haalbaar en in verhouding, het lijkt me geen fopcampagne. Ik vind het een vet ding ook, maar toch niet zo perfect als ze suggereren,Een powerbank kickstarter project. 27000 mAh. IP-67 water- en stof bestendig. Solar charging. Overleeft een val van 300m, of overreden worden door een auto. 10x je telefoon opladen! En dat alles voor slechts US$ 170 (zolang het aanbod staat).
https://www.kickstarter.com/projects/ruggedbank/pwr27-your-traveling-powerstation-charge-anything
De ultieme uitrusting voor in de BOB? Of slimme marketing foppagina die teleurstellend zal uitpakken?
De Xiaomi was puur ter vergelijking want het is een reguliere powerbank, dus niet speciaal vocht of weerbestendig. Outdoor powerbanks zijn een lastig product omdat het aanbod beperkt is met vaak veel onbekende merken en weinig info over certificeringen, helemaal als je kijkt op amazon of aliexpress.@Henk88 Hmm, ja dat is inderdaad aan de zware kant in vergelijking met die Xiaomi 20A die je noemt. Ook het prijsverschil is wel zeer aanzienlijk. Gelukkig had ik die PWR-27 nog niet besteld .
Weet jij toevallig hoe het zit met de regen- & vochtbestendigheid van die Xiaomi?
Ik kwam zelf op zoek naar een goede out-door tool dit tegen. Ik weet niet of het al genoemd is, kwam het zo snel niet tegen maar ik vind hem gaaf.
Het is een compact bijlhoofd, het idee is dat je onderweg zelf een geschikt stuk hout zoekt wat je als steel kunt gebruiken, waarbij het bijlhoofd makkelijk kan worden bevestigd op de steel/tak. Daarnaast heeft hij nog een flesopener, hamer en water kleine handigheidjes. Hij is met rond de 150 euro alleen niet echt goedkoop maar schijnbaar wel van redelijk kwaliteit.
Het ding heet de Klax lumberjack head.
Bekijk bijlage 14152 Bekijk bijlage 14153
Bedankt voor je feedback, ik las op internet her- en der ook al dat het niet zo goed werkt als een echte bijl. Ik heb hem gelukkig voordelig via marktplaats op de kop getikt want 150 euro vond ik zelf ook wel wat gortig.Heb zon' ding al eens getest, de echte alsook heeft een prepper hier een gelijkaardige gemaakt.
Met zo'n ding alleen ben je niets. Je hebt alsnog een goede zaag nodig om er een bijl van te maken. Kleine takjes klieven lukt nog langs de zijkant maar van de bovenkant een blokje doorsplijten... daar is het helaas niet voor geschikt.
150 euro... ik zou er maximum een 30 euro aan geven (als hebbeding wat het voldoet niet aan wat je van een bijltje verwacht) dan kan je evengoed een 2de hands tomahawk van een paar tientjes aanschaffen.
Ik heb weer eens een leuke prepper gadget gevonden. Ik heb net een nieuwe zaklamp en daar horen natuurlijk nuttige accessoires bij.
Nu ben ik het volgende kabeltje voor een paar euro tegengekomen onder de naam Folomov A1 maar een versie van betere kwaliteit is verkrijgbaar onder de naam Nitecore LC10.
Het mooie is dat je met dit kabeltje alle mogelijke Li-ion cellen zoals de 21700, de 18350 of de 16340 die veel gebruikt zijn in zaklampen kunt laden en ontladen. Je kunt zelfs in een noodgeval meerdere AA, C of D alkaline batterijen schakelen om daarmee een ander apparaat op te laden. Ook kun je dit kabeltje eenvoudig rechtstreeks aan een andere powerbank of een zonnepaneel koppelen.
Ideaal dus om allerhande elektronica opgeladen te houden onderweg of in noodsituatie.