• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper mes lynx

chrisprep

Prepper
Vandaag deze ontvangen die ik via @Gamble had besteld, ziet er zeer goed uit, enkel de scherpte kan beter , zal dus eerst en vooral een goede slijpbeurt krijgen, maar dat is geen groot probleem, voor de rest, een zeer mooi mes met zeer degelijke afwerking, de sheath bevalt mij niet 100 %, daar ga ik ook een nieuwe maken, maar toch, voor de prijs die ik betaalde, zeker tevreden van mijn aankoop !!!!

001.jpg 002.jpg 003.jpg 004.jpg

• Leuk
Waarderingen: Erny
Nog zo'n mooi Lynxje van @Gamble ! :D

Wat mij aan jouw sheat opvalt is dat ie een stuk breder is dan de mijne (ook voor Lynx). Denk dat dat bij de "ingang" wel bijna 2 cm scheelt (zo op het zicht)...
Mijn Lynx zit lekker strak in haar sheat... bij jou lijkt er ruimte over te zijn...
Zal straks even foto voor je maken met een meetlint ernaast zodat je kan vergelijken.

Ander verschil is dat bij jouw sheat de delen bij de "ingang" niet aansluiten... De voorkant van waar het stiksel zit is een cm te kort...

Bij deze ter vergelijking:

IMG_8209k_800x557_zpse8jxffmg.jpg

IMG_8214_800x450_zpsjdmcol5i.jpg

IMG_8217_800x450_zpsrihkmfaq.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi mes hoor! Je sheath loopt inderdaad wat breed omhoog; blijft toch handwerk.

Rqp5ctD.jpg

quV0bI7.jpg

v0iYihC.jpg

tMYlpF0.jpg

Vind mijn Vos er toch netjes inzitten.
Succes met een eventuele andere sheath!

Iedereen heeft zo zijn mes denk ik . Dat van mij is nog bij een tussen persoon. Ben eigenlijk ook ontzettend benieuwd om het in mijn hadden te nemen

Terug
Bovenaan