• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Preview en nog aanbrengen van wijzigingen

preparator

Survivor
Voordat ik een post plaats kijk ik meestal even in de preview of er nog foutjes in zitten.
Op dit forum lukt het mij niet weer in de editor te komen zodra ik de preview op het scherm heb.
Ik zie vast iets over het hoofd. Wie kan me uitleggen hoe ik na de previewnog weer wat kan wijzigen?
 
Geen idee, ik post iets, kijk het dan na, en foutjes herstel ik met de "bewerk" functie.
 
Wie kan me uitleggen hoe ik na de previewnog weer wat kan wijzigen?

Ik probeer het nu even live in dit bericht. iets te typen en straks aan te passen.

Nu is het wel zo dat ik meestal mijn tekst open in een Google drive en deze online bewerkt.

Yes, ik snap wat je bedoel. Als je 1 keer op die knop drukt
1716670258272.png
dan zie je de preview en denk je van WTF?
Want je kunt niks meer editen.
Als je nog eens op die knop drukt, dan kun je weer verder met typen.

Maar mijn advies is om gewoon heel je bericht zo compleet mogelijk in Google drive (of Onedrive of gewoon op je computer) te typen. En dan gewoon met copy/paste het bericht pas plaatsen.

Het voordeel van Google is dat je ook je afbeeldingen gelijk bij je bericht zal hebben.
 
Volgens mijn, dat achteraf bewerker is niet in elk forum gedeelte actief. Soms heb ik na uren nog een aanvulling, dan kan ik in de meeste catagoriën wel nog bewerken.
 
Volgens mijn, dat achteraf bewerker is niet in elk forum gedeelte actief. Soms heb ik na uren nog een aanvulling, dan kan ik in de meeste catagoriën wel nog bewerken.

Het zit net ff wat anders....

Je kunt je eigen post bewerken tot 1440 minuten oftewel 24 uur. Een nieuw topic wat je gepost hebt, kun je maximaal 60 minuten nog bewerken.

De reden hiervoor is dat sommige leden opeens besluiten om hun eigen posts te gaan verwijderen of teksten compleet aanpassen. Hierdoor worden topics onleesbaar en is erg vervelend voor leden die gereageerd hebben op die post.
 
Het zit net ff wat anders....

Je kunt je eigen post bewerken tot 1440 minuten oftewel 24 uur. Een nieuw topic wat je gepost hebt, kun je maximaal 60 minuten nog bewerken.

De reden hiervoor is dat sommige leden opeens besluiten om hun eigen posts te gaan verwijderen of teksten compleet aanpassen. Hierdoor worden topics onleesbaar en is erg vervelend voor leden die gereageerd hebben op die post.

Oh zo, ik pas het alleen aan als eronder nog niets nieuws staat, anders geef ik een aanvulling na het nieuwe bericht.
 
Terug
Bovenaan