ReadyMom
Prepper goeroe
Kreeg ineens een ingeving; vragen of het onder Fonds Cultuur Sport en Onderwijs valt. ; "Hebt u een laag inkomen? Dan is het vaak moeilijk geld vrij te maken voor sportieve, culturele, recreatieve of educatieve activiteiten. Als u een minimuminkomen heeft, kunt u hiervoor een financiële bijdrage uit het Fonds cultuur, sport en onderwijs krijgen." Valt toch wat mij betreft onder die noemers; sportief (lichaamsbeweging), deels cultureel (complex bestaat al 75 jaar, bekend onderdeel van de stad), educatief (je blijft erover bijleren )
Maar eens een balletje over opgooien.
Wb 'onderhuur'; natuurlijk niet echt als medetuinder zelf ook zijn/haar contributie betaald, maar idd op dezelfde lijn liggen is ook al in mijn gedachten geweest als complicatie. Winterstorage is een beetje tricky hier; berging veel te vochtig, in huis te droog en warm. Wel evt. leuke bijverdienste (mits ik het zó kan doen dat de vereniging er niet achter komt (kweken voor verkoop is verboden volgens het regelement :/ )
Maar eens een balletje over opgooien.
Wb 'onderhuur'; natuurlijk niet echt als medetuinder zelf ook zijn/haar contributie betaald, maar idd op dezelfde lijn liggen is ook al in mijn gedachten geweest als complicatie. Winterstorage is een beetje tricky hier; berging veel te vochtig, in huis te droog en warm. Wel evt. leuke bijverdienste (mits ik het zó kan doen dat de vereniging er niet achter komt (kweken voor verkoop is verboden volgens het regelement :/ )