Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je echt veel overhoud nadat je zelf helemaal voorzien bent van elektriek kan je ook een laadpaal aan huis installeren en daarvoor geld vangen.
Buurmensen laden hun elektrieke wagen op bij jou tegen een schappelijk tarief.
en ik hou om die reden 1300 a 1400 kwh over waar ik weinig aan heb tegenwoordig,
@Hermanusb , wat @martin noemt dat is zeker niet slecht. Koop je een single split airco van 3,5 kW dan kan je daar een half huis mee verwarmen.Overweeg een airco en kijk hoe je deze kunt inzetten om het wat comfortabeler te maken. Want ik snap je punt wel dat je straks 5 cent / kilowatt terug krijg terwijl je er 30 cent voor moet betalen als je het uit het net trekt. Als die saldering er af is gaat het helaas weer een andere rekensom worden.
Dat is waar, dat schreef je eerder. Er bestaan ook Monoblock Airco's die alleen een binnendeel hebben en twee luchtopeningen naar buiten. Die zijn wellicht redelijk onzichtbaar van buiten en zonder schade herstelbaar te plaatsen, in een glas-vervangend wandpaneel bijvoorbeeld. https://www.chillair.nl/airconditioning/monoblock-airco/de woningbouw wil geen airco aan het huis.
dat is het dilemma.
de woningbouw wil geen airco aan het huis.
dat is het dilemma.
Natuurlijk snap ik dat je je inde zak gescheten voelt. En terecht. Alle beloftes worden gebroken. Maar dat is niets nieuws. Van het kwartje van Kok tot het zoet van Balkenende wat nog moet komen. Maar klagen heeft ook geen nut.terugverdientijd is dan ineens 25 jaar ofzo.
mijn investering levert nu 100 euro per jaar op.
hoi.
noem het een slachtofferrol, dat boeit me totaal niet.
Ik denk dat velen uit het oog verliezen dat het commerciële bedrijven zijn met aandeelhouders en winsten die daarheen moeten.ps als je die vind geef het dan gerust hier door ;-)
En daar wordt misschien wel de oplossing voor je probleem aangedragen. Hoeft niet maar het zou kunnen. Een persoonlijk bericht naar @Stuudje met de vraag waar en wat is het zeker waard.Als je een eerlijker leverancier wilt, moet je het zoeken in de coöperaties. Daarvan ben je lid. Winsten worden teruggeleverd of aan een doel besteed waar je in een vergadering over meebeslist. Als ik een lid zich laat aanmelden bij mijn energie-coöperatie, krijg ik een bonus, niet de directeur
En daar wordt misschien wel de oplossing voor je probleem aangedragen. Hoeft niet maar het zou kunnen. Een persoonlijk bericht naar @Stuudje met de vraag waar en wat is het zeker waard.
Want de iluminatie gaan regeren.