• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Snugpack Rocket vs. Rush 5.11 rugzakken

Die zijn er zat. Google "Klachten Noorloos SE" maar eens. Zul je versteld van staan. Zul je van bijv Bushcraftshop e.d niet ondervinden. Vaak zelfs niet eens een reactie op mijn mail bij Noorloos... Daarom zeg ik; met webwinkels moet je geluk hebben.

Als dat zo is dan is dit heel triest .
Ik ga straks eens aan de googel .
Dump online's daar weet ik ondertussen de keerzijdes van .
Maar van nieuwspul en dan ook noch bij een zaak die toch groot geworden is door het leger zelf :confused:
Veel militairen kopen daar het betere spul .
Dit doordat ze vaak de verkeerde of slechte troep uitgereikt krijgen wanneer op uitzending ;)

Ligt er aan wat je koopt denk ik. Heb tot nu toe elke keer problemen gehad.

Ik heb dezelfde ervaringen met Noorloos. Drie keer iets besteld, drie keer de order gecanceld. Voorraad is nooit op orde en als reactie kreeg ik terug dat dat soms gebeuren kan en gewoon geduld moest hebben. Ja ja soms...drie keer is scheepsrecht. ;)

Ik heb op dit moment voor de tweede keer problemen met Noorloos, ze kunnen de naam beter wijzigen in KANSLOOS :mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien de volgende keer ??
eerst bellen of het op vooraad is en dan ook vragen of het gewoon geleverd kan worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga daar niet meer bestellen, ze snappen niet hoe je een webshop moet runnen.

Slechte reclame voor hun .
Zoiets had ik dus niet verwacht .
Incidenteel is het dus niet .
Ik ga volgende maand een bestelling plaatsen bij hun .
Moet nog even kijken wat voor een jas .
Maar ik bel wel eerst ;)

Als dat zo is dan is dit heel triest .
Ik ga straks eens aan de googel .
Dump online's daar weet ik ondertussen de keerzijdes van .
Maar van nieuwspul en dan ook noch bij een zaak die toch groot geworden is door het leger zelf :confused:
Veel militairen kopen daar het betere spul .
Dit doordat ze vaak de verkeerde of slechte troep uitgereikt krijgen wanneer op uitzending ;)
Toen ik in dienst zat was het al een kwalitatief uitermate teleurstellende winkel. Groot door het leger, ja. Afspraken / orders leveren? Nope.

Terug
Bovenaan