petroman
SHTF Expert
Maar de hamvraag is natuurlijk wat doe je als je aan de dunne bent?
Das niet moeilijk toch ?: blijven zitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar de hamvraag is natuurlijk wat doe je als je aan de dunne bent?
Wederom een kwestie van kan je het huis uit ? porto potti, gevuld tot de nok met chemie en shit moet toch een keer geleegd worden.
Ik heb hier een stuk of 5 wc brillen "op voorraad".Misschien een stomme vraag. Maar wie heeft een WC bril onder zijn preppers spullen?
Ik alvast wel nog zo een van het stevige tipe. Dat tegen een stootje kan.
Hier een wc-tje als reserve Zo'n porseleinen boot pomp wc-tje. Zou hem in de camper inbouwen, maar daar zie ik van af. Hij ligt nu stof te vangen
Tip, investeer liever in goede beugels dan verhogers.Ik heb hier zelfs een wc verhoger liggen. Ja ik bereid mij ook voor op mijn oude dag.
Interessant stuk over zindelijkheidstraining voor de kleintjes.
Toilet training at 2 is normal in U.S. but very late in China and other countries
https://www.washingtonpost.com/nati...3a016e-f005-11e7-97bf-bba379b809ab_story.html
In zweden hebben de meeste mensen die buiten de stad wonen een zgn 'utedass'. Een buiten wc die je uiteraard ook binnen kunt maken.
Tegenwoordig is de koude geen probleem meer door de piepschuimen zitting die meteen warm aanvoelt als je erop gaat zitten.
De vaste en vloeibare zaken worden gescheiden opgevangen en dat kun je dan uiteraard composteren.
Wij hebben een verbouwing in het verschiet en daarom bouw ik in een deel van de houtopslag een utedass voor de tijd dat we geen beschikking hebben over een regulier toilet.
Bak zaagsel ernaast en wie doet je wat.
Bekijk bijlage 11066
Afbeelding van internet