J
J.J
Gast
Maar één ding wil ik daar nog aan toevoegen. Als je er de ruimte voor hebt, leg een reservewiel achterin.
Want het is met een auto als de onze nagenoeg onmogelijk om je reservewiel onder de auto vandaan te prutsen als dat één klont bevroren ijs en sneeuwprut is geworden...Stomme Fransozen...
En dan is het heel leuk om gewoon een niet bevroren wiel bij de hand te hebben.
Het is trouwens hoe dan ook gemakkelijk, ook wanneer je wiel, zoals bij b.v. VW, onder in je laadruimte ligt en je op vakantie bent, met je hele auto volgestouwd.
Warme werkhandschoenen zijn hier ook een uitkomst @Roel .
Jou toevoegen zijn goed @Roel ik heb er ook nog twee.
Een goede blikschaar als je snel de stroom er af moet hebben bij een behoorlijke sluiting.
(Om brand te voorkomen)
Ook bij een aanrijding kan dat je overkomen.
Zelf zit ik er aan te denken op een behoorlijke schakelaar tussen de Accu Min kabel te monteren op een plek die niet zo in het oog springt (Anti diefstal) maar wel snel te bereiken is om weer brand te voorkomen.
Misschien weet @Niels welke schakelaar daar het meest geschikt voor is,
of @Highway de camperman.
Want een kortsluiting is niet te blussen als de stroom er op blijft, ik heb wel zo een keer een brand vertraagt tot de brandweer er bij kwam, gelukkig heb ik dat met de motor kap op een kiertje, ander gaat het echt fikken.