F
frans81
Gast
@frans81 : Check PM.
Graag gedaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@frans81 : Check PM.
Leuke test, maar ik had die zak brokken op de fietsbagagedrager gelegd
ik doe alles op de fiets en met een Back Pack
..krijgt beeld niet meer uit hoofd.. . grijpt naar glühwein
Mijn Laatste Saracen in Woodland heb ik met tegenzin verkocht samen met een M90 aan een Forum member .
Dit heb ik in hoofdzaak gedaan om de Camo en ik niet meer van plan ben om 30 Plus Kg te gaan lopen .
http://forum.bushcraftnederland.nl/viewtopic.php?t=10107
Morgenavond mag ik mijn Lowe Alpine Saraceen O.D. in ontvangst nemen
Niet zo mooi als die van @frans81 , maar de prijs is dan ook anders.
Voor mij gaat het om het draagcomfort en dat het geen camo is.
En een backpack waar ik mijn spullen 'in' kan doen i.p.v. aan de buitenzijde en ook het grootste gedeelte van de spullen voor mijn zoontje.
Met een beetje geluk is binnenkort de bivakzak, lakenhoes en nog een m90 ook binnen, dan kan ik met mijn nieuwe set eens lekker gaan testen tijdens de wintercooking.
Nu hopen op een beetje sneeuw dan....kom ik lekker met de camper....nee hoor die gaat maandag de winterstalling in
Ik vind m ook mooi maar ja, te groot anders had ik er ook een, zeker weten (of twee, een is geen...)
Ik heb die dag twee dozen bezorgt gekregen .Gewoon aanschaffen .
Het is een heuse geldbelegging
Die OD hebben een plaats verworven in het HEB wereldje
Hahahaha eerst verhuizen naar een ander pand vrees ik
Hij is binnen:thumbsup: en ja hij is groot...echt geweldig.
ziet er beter uit dan verwacht en nog gratis bezorgd vanuit Limburg door een behulpzame Zeeuw.
Bekijk bijlage 4929
zal bij daglicht nog eens een foto maken.
Bekijk bijlage 4931
en hij is groot....heel groot....voor mij zeker niet te groot....ff snel gevuld voor de foto met.......
Bekijk bijlage 4932
links mijn plattelands bob en rechts mijn stads bob en dan nog had ik ruimte over....
Bekijk bijlage 4933
zou ik alle spullen van beide backpacks los in de tas stoppen, kan mijn m90 er zeker nog bij.
de slaapmatjes evt aan de buitenzijde en dan de daypacks inrichten als mini bobje, al hoewel ik die ook misschien wel leeg laat en ze gebruik om bijv. voedsel wat ik onderweg vind in op te slaan.
Binnenkort ga ik er eens mee aan de slag, indelen, gewichtsverdeling etc...
Gisteren een mooi plek gezien waar ik eens een eerste loop test naar toe zou kunnen doen en denk dat ik daar wel een nachtje over kan blijven