Nu moet ik gaan oppassen dat we niet een opsplitsing gaan krijgen van een opsplitsing maar hier denk ik toch echt anders over.
Dan wordt het wel flink Luctorren voor je, om hierover te Emergoën
Hoewel ik Van Dissel niet een aangenaam persoon vind heeft hij echt wel verstand van zaken. Voor hem was het gewoon overduidelijk dat een mondkapje (vrijwel) geen nut heeft.
Dat is de grootste bullshit die hij dan kon bedenken, want er was al lang en breed bekend dat filterende maskers bescherming bieden tegen virusinfectie. En ook dat simpele monddoekjes nog enige bescherming geven door een gering afvangen maar vooral een afbuigen van het uitgeademde. Hij wist dat, maar koos ervoor om te misleiden. Ik heb me niet laten foppen en ben FFP2 gaan dragen. Anderen die dat niet deden, zijn gestorven.
Bedenk, dat er juist in die periode veel ziekenverzorgenden onvoldoende bescheming droegen, en dat mensen in verzorgingstehuizen stierven bij de vleet.
Niet dat het een virus niet mogelijk zou kunnen tegenhouden maar meer dat het een uitstel van executie zou zijn.
Het was nota bene in een periode van wachten op een vaccin, en geen onvermijdelijke executie. Tot dat vaccin er was, had het dragen van goede mondkapjes veel slachtoffers kunnen voorkomen. Door ze niet te dragen, en ander wanbeleid, liep het flink uit de klauwen, en inderdaad - daardoor "executie" voor velen.
Het "Red Team" heeft haar uiterste best gedaan en haar waarnemingen en aanbevelingen spreken boekdelen. Jammer alleen, dat er nauwelijks naar werd geluisterd.
Ginny Mooi geeft wel aardige bespiegelingen over e.e.a.
https://www.ginnymooy.com/2021/11/
En achteraf heeft hij daar gelijk in gekregen. (zie de cijfers van de landen die helemaal geen mondkapjes hebben toegepast)
We waren nagenoeg continu een koploper in de geïnfecteerden-statistieken (Johns Hopkins), en dat zegt toch wel genoeg.
Het was puur een politieke stap om de mensen het idee te geven dat ze goed bezig waren. Tja, ik ben kruidenthee gaan drinken en ik kreeg wel corona, conclusie ?
Kom je in jouw werk dagelijk met veel mensen in aanraking, droeg je een FFP2 masker en ontweek je Corona?
Nee, Nee en Nee?
Ja, Ja en Ja hier...
Er zullen ook andere factoren spelen, en een dosis geluk. Maar dat uitgerekend ik het ontweek... Zo'n 95% aan aerosoldeeltjes uit de longen houden, zou dat niet hebben gescheeld?
Maar terug naar die veteranenziekte (he, het onderwerp is veranderd van titel?)
Ik gaf het alleen als voorbeeld van het negeren van bestaande kennis. Maar jij begon er nu mee, en dan krijg je dat.
Maar, er zijn ook veteranen ziek van geworden, en dat scheelt weer.
Als ik een tuinslang heb liggen die vol zit met water en het is al een tijdje warm dan heb ik niks aan die UV lamp.
Gewoon even goed doorspoelen en de kinderen kunnen best onder de tuindouche.
Ik ben pro technische oplossingen, ik ben tegen overheidsbemoeienissen en ik ben pro logisch nadenken en eigen verantwoording nemen.
En hoewel dat water heerlijk warm is voor de eerst 20 seconden gaat die kraan alsnog eerst 3 minuten open voordat ik hem als douche zou gebruiken.
Kunst, dat laatste schreef ik al hierboven
Wijze woorden