Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@AWOL, de gaatjes waardoor het asje gaat, haaks op de tandwieltjes/pijltjes van foto 1.
Als ik het mij goed herinner waren die behoorlijk ovaal. Hierdoor zit er wat speling op het eerste tandwieltje.
Ah op die manier, ja inderdaad, daardoor beweegt ook het rechter tandwiel meer en geeft wat extra speling (linker is solide) en die rechter kant draait ook het moeilijkst op.
Nog wat meer lopen klooien vandaag maar het lijkt er op dat het asje dat de wieltjes aandrijft nu is dolgedraaid dus ik kan het denk ik wel vergeten met deze brander. Zelfs als ik de lont er door zou krijgen dan kan ik niet bijstellen...dat wordt dus een nieuwe brander ben ik bang
@Ray ja ligne 14, ik denk dat ik bestel bij die hytta.de die je noemde
Met verzendkosten best een flinke uitgave.
Ik zat net je foto's nog even in detail te bekijken, maar volgens mij heb ik hier dus een brander (markering op het verstelwieltje is volgens mij hetzelfde) voor je lamp liggen. (dus niet alleen een passende, maar identieke brander)
Uiteraard bedoeld om weer een andere lamp op te knappen, maar ja, daar moeten ook weer glazen bij en dat wordt me toch te duur.
Ja in totaal 37,40 € incl. verzendkosten...
Bij olielampen.nl zou het mij 42.59 € incl. verzenkosten kosten.
Nieuw kost de lamp circa 60, en de variant die ik heb met de opaal glaskap kost nieuw circa 120.
Wat is wijsheid, de lamp lijkt mij wel heel goed bruikbaar wshtf en zal beter licht geven dan de stormlantaarns.
Ik stuur je even een PM.