F
frans81
Gast
Ik heb een Kipling rugtas +/- 30 liter. Eentje die door schooljeugd veel gebruikt word. Goed stevig, 4 vakken (2 klein, 2 groot). Heb hem bij de kringloop weg voor een paar euro. Zit mij lekker. Weegt met alle zooi er in 8,5 kg.
De ezel sleutelhangers zitten er aan zodat ik de ritsen aan elkaar vast kan zetten. Deze kunnen dan niet ergens achter haken en open gaan of door iemand geopend worden in drukte en ik zo spul kwijt raak. Een sleutelhanger heeft een blauw lampje. Moet alleen nog een een regenhoes er bij hebben.
Bekijk bijlage 12048
Ziet er niet erg opvallend uit als je hier mee rondloopt.
Leuke vermelding van die Kipling rugtas !
Wij hebben een iets ander model maar tevens heel praktisch. Ook een paar euro aankoop .
Zeer degelijke tas met genoeg vakken . Heb je minder in de tas dan kun je hem verkleinen door aan iedere zijde twee ritsen te sluiten . Zo heb je minder volume beschikbaar .
Tevens net langs deze twee ritsen zitten er aan ieder zijkant twee opbergvakken voor drankflesjes . Zie verticale rits aan zijkant .
Een echte aanrader ! Maar wel duur via de normale weg als nieuw in de niet tweedehands schopjes pfff