D
Deleted member 569
Gast
Bij kennis vergaren hoort ook de bijbehorende vaardigheden leren. Anders heb je niet zoveel aan alleen kennis.
Bijvoorbeeld leuk om een geit te hebben voor melk/kaas/boter/yoghurt, maar als je niet weet hoe je zo'n dier moet melken (met de hand) en de melk moet verwerken tot ..... Dan schiet je er nog niet veel mee op. Boeken zijn goede informatie bronnen, maar het in de praktijk brengen is een ander verhaal.
En de kennis word nog meer beperkt doordat scholen gaan stoppen met techniek wegens te kort aan techniekdocenten in het MBO.
Jij bedoeld denk ik praktijk ervaring? Vaardigheden leren kan ik ook uit een boek of met plaatjes om u voorbeeld van de geit te gebruiken.
En eigenlijk is het een geschenk voor de prepper als scholen stoppen met techniek. Ik zie overbevolking als de onderliggende hoofdoorzaak bij de vele problemen in de wereld, hoe minder mensen zich kunnen redden bij een SHTF is ook een vorm van natuurlijke selectie. Die SHTF gaat er hoe dan ook komen, alle op het oog redmiddelen in de wereld zijn slechts uitstel van executie.