Hallo allemaal.
Ben net door het prep-virus besmet :thumbsup: en ben al een aantal dagen aan het lezen hier.
Lastig om met al die informatie tot een goede keus te komen, maar dit worden waarschijnlijk de eerste 5 items die ik ga aanschaffen.
1. Sawyer mini waterfilter
2. Care plus professional EHBO
3. Cree XM-L2 zaklamp
4. LMF fireknife
5. Silky pocket boy 170-10
Waarom? De Sawyer mini filter kom ik veel tegen op dit forum en deze kan veel water filteren vergeleken met de lifestraw bijvoorbeeld. Ook is de lifestraw niet geschikt voor kleine kinderen.
De care plus pro heeft net even iets meer dan de standaard pleisters, gaasjes en verbandjes etc. en voor een redelijke prijs. Altijd handig.
De zaklamp heb ik op aliExpress gevonden, kwam ik ook tegen in een post ergens hier? Is goedkoop en ik wil 'm zelf even testen, kan altijd nog voor een A-merk gaan. (Leuk voor de kinderen)
Over de LMF heb ik ook een leuke review gelezen, goede prijs kwaliteit verhouding voor het lichte werk. Ik heb zelf nog ergens een verzameling messen, zit misschien nog iets leuks tussen, meeste is goedkope rommel denk ik. Moet ik nog even opzoeken.
En dan hebben we nog de Silky boy, ook een hele goede review over gelezen.
Heb nu al zin om met mijn kinderen het bos in te duiken.... maar eerst nog even ongeveer €150,- bij elkaar schrapen