V
Verwijderd lid 423
Gast
@AWOL Ik weet het, het is hier een beetje hinken op twee benen. Ik heb een mini-GHB in de auto als ik niet te ver weg ga. En in principe dat kleine tasje bij me als ik weg ben van de auto. Water is wel hier en daar te krijgen, dus als ik niet meer bij de auto kan komen, en drie dagen terug moet lopen naar huis, dan red ik dat wel.@RockyFlats waarom zou je uberhaupt als EDC een waterfilter bij je willen hebben? Dit is NL, altijd wel ergens een flesje water te koop en waarschijnlijk ben je zelden zo ver van huis dat je niet thuis zou kunnen komen voordat je sterft aan uitdroging. Ben je bang om te stranden of wel verder van huis dan neem je een GHB mee en stop je daar het filter in.
Of, als je echt perse altijd een mogelijkheid tot water zuiveren bij je wilt hebben dan zou ik een strip waterzuiveringspillen kopen (of druppels). In combinatie met die diepvrieszak of een flesje wat je al bij je hebt of vindt op straat) kun je dan al snel 10 liter water zuiveren en het is een zeer klein pakketje.
Een ander punt is, dat ik tegelijk aan mijn familie denk, en dan misschien wel voor 7 of 8 mensen water moet zien te vinden (heheh, dat was gelukkig even OPSEC).
Ik denk dat het ook een beetje de (toch ook wel gave) gedachte is, om ten minste de meest belangrijke zaken op de man te hebben, om alles redelijk aan te kunnen, wat er ook gebeurt. Water als een van de belangrijkste levensbehoeften, hoort daar dan bij. Maar de tabletten die je noemt, inderdaad... Ik ga daar eens serieus naar kijken. Tabletten en een zip-bag in de EDC, en het waterfilter in de mini-GHB, ook niet slecht....
Ga ik verder weg, en zeker met de familie, dan gaan er een of twee GHB roto bags mee. Aanvullend op de mini-GHB en het EDC tasje.