V
Verwijderd lid 423
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
@Loreen Haha, tja, van die lullo-rampen kul-rampen en zo....Ja, bijvoorbeeld.
Weet je wat misschien leuk zou zijn, om dergelijke rampspoed met z'n allen een beetje te managen: Preppers-wijsheden!
Zo'n beetje humor/zelfspot... zou het hier wel errrugggg goed doen denk ik/hoop ik....
Een apart draadje waarin iedereen met een knipoog z'n eigen tegeltjeswijsheid-ramp-waarschuwing-spreuk kwijt kan.
Moet dan wel oubollig/hilarisch/niet al te serieus zijn en prepper-gerelateerd natuurlijk...
En wat de inhoud betreft: The sky is the limit..., maar we moeten er uiteindelijk wel onze prepperhut mee vol kunnen hangen ...
Even een voorzet, en kan via http://members.upc.nl/p.petri/dbt/ ook op een tegeltje (en dan knip en plak) of kan gewoon als tekst natuurlijk...
Wat vinden jullie, voordat er weer ongevraagd een fruttig draadje ontstaat.... Top, of flop???
En, zou het niet aardig zijn om iemand die iets opmerkelijks post, in het draadje te verrassen met zo'n tegeltje? En het dan tegelijk in een prepper-wijsheden draadje zetten. Zo ontstaan er ook nieuwe...
stom stom van mij, en maar even boete doen net als Loreen ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ik moet het niet meer over lullo-rampen hebben, ...