Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, dan snap ik het:thumbsup:@Sun Beh Nim : omdat mijn vrouw nog eens trug wil naar Noorwegen. En daar kun je blijkbaar heel snel met een steripen (relatief schoon) water filteren.
@phtvs : ja dat is een goeie. Dan houd ik het op usb want ik heb het meeste op micro usb.
Dat is een soort pen waarmee je met UV licht water kunt zuiverenWat is een steripen.
Ja, @De Bezorgde Burger , zeker een mooie prijs bij bergfreunde. Maar wat me op de site van katadyn dan weer opviel is dat die ultralight versie alleen helder water filtert en geen cloudy. Zal met voorfilteren wel goedkomen maar ja...
Verder zag ik op de site van katadyn dat er bij sommige modellen werd vermeld dat het apparaatje 50 l water per charge kon en bij andere modellen werd dat dan niet vermeld. Ook raar eigenlijk... Je zou verwachten dat er zo'n vergelijk knop zou zijn waarmee je dan alle specs mooi langs mekaar zou zien.
Dat bergfreunde dat niet doet kan ik nog wel begrijpen maar katadyn?
dat die ultralight versie alleen helder water filtert en geen cloudy. Zal met voorfilteren wel goedkomen maar ja...
De steripen zou voor mij een prettige aanvulling op de Katadyn waterfilters zijn omdat je erg snel een drinkhoeveelheid water kunt 'desinfecteren' Even onderweg een fles vullen uit een beek of meertje (voorfilteren en even goed kijken of er geen uitwerpselen en of dode dieren in het water aanwezig zijn)Ik volg @Flos , ik heb vast wel ergens een pan, maar ook een 12 liter alambiek.
en deze destilleert, op gas, hout en electrisch.