Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat zou ik dan ook doen. Ik snap dat een lege dichte pijp niet werkt. Maar je gaat dus 2 x in het gat?Daarom vulde ik deze van mij tijdens het neerlaten met proper water
Morgen de 24e dus?Vandaag aan een boorkop gewerkt om een put te boren. De persoon waar het moet gebeuren heeft mij daarjuist gevraagd of het donderdag niet kan gebeuren. Dus als de boor klaar is mijn voet niet erg veel pijn doet en nog veel andere zaken sta ik donderdag in het water.
Vandaag aan een boorkop gewerkt om een put te boren. De persoon waar het moet gebeuren heeft mij daarjuist gevraagd of het donderdag niet kan gebeuren. Dus als de boor klaar is mijn voet niet erg veel pijn doet en nog veel andere zaken sta ik donderdag in het water.
nee morgen en een week.Morgen de 24e dus?
nee morgen en een week.
ja de laatsten van de maand.Is dit gelijk aan volgende week donderdag?
Busje is geladen met pompen slangen schop en spade en een hele hoop klein materiaal dat ik misschien nodig kan hebben.
Mijn zelf gemaakte boor is ook mee. Ik kan tot acht meter diep boren.
Alleen moet ik nog grof rijnzand gaan halen . Maar er is daar een bouwmateriaal verkooppunt in de buurt.
Het ziet er grauw en grijs uit. Ik zal niet alleen in het water staan vandaag maar het ook op mijn kop krijgen.
Gleufjes zelf gemaakt of zo gekocht?Zo ik ben thuis. Put is geboord. Filmen en de boor hanteren gaat niet. Ik heb wel een paar foto's. De eerste ie van het tipe filterbuis.
Bekijk bijlage 8463
Het is een buis origineel voor boorputten . Gekocht in het putboor bedrijf samen met de bijhorende kous voor er over en stop.