Kanina
Diehard Prepper
Hoe smaakt/poetst het? En hoe is het resultaat?Zelf tandpasta gemaakt. Kokosolie bakingsoda en etherische olie voor de smaak/frisheid
Oh, en hoeveel zijn de verhoudingen? Heb beide in huis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe smaakt/poetst het? En hoe is het resultaat?Zelf tandpasta gemaakt. Kokosolie bakingsoda en etherische olie voor de smaak/frisheid
Ja het is niet zo schuimig als echte tandpasta, maar het voelt heel goed aan echt beetje schuurachtig, alsof het van die scrub tandpasta ofzo is.Hoe smaakt/poetst het? En hoe is het resultaat?
Oh, en hoeveel zijn de verhoudingen? Heb beide in huis.
Ik gebruik nu een natuurlijke en biologische tandpasta uit Duitsland. Dat soort tandpasta's schuimen ook niet. Dat schuimmiddel word toegevoegd door de fabrikant omdat de consument denkt, dat als het niet schuimt, het niet schoon word. Net als bij shampoo en afwasmiddel.het is niet zo schuimig als echte tandpasta
Is het poetsen van je tanden met kokosolie dan niet hetzelfde? Wat minder lang, dat wel.Ik heb wel eens "oil pulling" geprobeerd, waarbij je een lepel kokosolie in je mond neemt en dan 20min rondzwiert (in de mond). Mij is het uiteindelijk 5min gelukt, maar je mag het niet doorslikken (en dat deel lukt niet altijd even goed). Ik zou het ook gewoon eens wat langer moeten proberen volhouden.
Je bent lekker bezig!! Deodorant ook al gemaakt? Erg makkelijk en werkt heel goed.Zelf tandpasta gemaakt. Kokosolie bakingsoda en etherische olie voor de smaak/frisheid
Geen idee, ik maak tandpoeder, zonder de kokosolie dus.Is het poetsen van je tanden met kokosolie dan niet hetzelfde?
Het zou niet hetzelfde zijn, aangezien ze aanraden om na het "pullen" je tanden te poetsen. Hier is wat meer info (in het Engels): http://commonsensehome.com/oil-pulling/Is het poetsen van je tanden met kokosolie dan niet hetzelfde? Wat minder lang, dat wel.
Die korreltjes zitten overigens in de kokosolie. Ik bak en wok er in en zie regelmatig die korreltjes kokos in de pan die niet oplossen.
Ik laat weten als ik vooruitgang zie, had zelf op internet ook veel goede dingen gelezen.Ik kom dit soort berichten de laatste tijd vaker tegen @InfernoSis en was mij aan het afvragen of het werkelijk zo goed werkte als werd beweerd (zelfs dat het bestaande gaatjes heelt, maar daar heb ik veel twijfels over). Ik hoor graag meer hier over van degenen die het hebben gedaan.
Aloe vera gel zelf gemaakt ?Nieuwe batch deo voor in de roller, was net op.
Half potje Aloe Vera gel met een half theelepeltje baking soda, ofwel zuiveringszout.
Bekijk bijlage 2489
Nee, helaas niet. Al heb ik wel zo'n plant staan, maar die is voor noodgevallen als verbrandingen.Aloe vera gel zelf gemaakt ?
Wat is een reële prijs voor zo"n plantje (gemiddeld). Gisteren toevallig eens aan het kijken op het internet maar de prijzen waren allebei het uiterst, eentje 36 en op andere paginas 6euro.Nee, helaas niet. Al heb ik wel zo'n plant staan, maar die is voor noodgevallen als verbrandingen.