Havenplaats
Prepper
Hoe bevalt de pelletkachel tot nu toe Mausje75?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bron: https://nos.nl/artikel/2315738-bran...-alarm-over-gesubsidieerde-pelletkachels.htmlDe Nederlandse Haarden- en Kachelbranche (NHK) zegt dat er sinds de introductie van subsidie voor pelletkachels in 2016 waarschijnlijk honderden branden waren in het hele land.
Volg dit eens even.
Want gas en electro is niet stabiel en veel te duur.
Is het na te gaan wanneer je de investering er ongeveer uit hebt?
Van de gegeven link eens de informatie zitten lezen.
Klinkt wel interessant wetende dat de vrouw wel van warm houd en we nu op 160 euro stookkosten zitten met alleen gas.(is ook fornuis erbij)
We hebben vloer verwarming maar die zou dan mooi laag kunnen en dit erbij.
Nu alleen de vrouw we hebben een kleine rondrennen moet er dan ook een hek om de kachel of is de verbranding zo ver intern het systeem dat dat niet nodig is?
Mvg
Geert
@Marcogs, ik hoop dat het goed werkt want verder vind ik het een lelijk ding.:thumbsup:
Vraagje.
Is het de bedoeling dat je dan houtsnippers in de hopper doet ter grootte van een pellet?
Doe je afhankelijkvan hoe fanatiek je stookt tussen de 6 en 12uur mee.Wat kost een zak pellets van 15kg vandaag de dag in nl. ?
Ik heb 4.25€ betaald vandaag in VL
Een foto van het apparaat waar pallets mee maakt zou leuk zijn.Doe je afhankelijkvan hoe fanatiek je stookt tussen de 6 en 12uur mee.
Mijn pellets hoef ik niet te kopen, dat scheelt. Ik krijg ze van iemand die bij een energiecentrale werkt
Dat is wel eindig en daarom zijn we bezig om zelf pellets te gaan maken.