• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Laatst bewerkt:
bij de Action een powerbank met 2x die capaciteit [...] China.
Het zijn altijd Chinese Ampère-Uren, dus vaak moet je (net als Chinese Lumen) de opgegeven waarde door tien delen om de reëele waarde te krijgen. :fluit:
Hoe vaak ik geen powerbank gezien heb (ter grootte van een pakje sigaretten) die claimt meer power in z'n bank te hebben, dan de accu in mijn auto van een kilootje of 20. :lol:

Daarnaast is het ook belangrijk te weten hoe lang hij z'n lading kan bewaren wanneer hij niet belast wordt; niets zo irritant als een accu die leeg is wanneer je hem nodig hebt.

Op het oude forum was er een hele topic besteedt aan de voor- en nadelen van bepaalde accumerken en -typen en de kwaliteiten hiervan; wellicht interessant om deze eens na te lezen als je geinteresseerd bent in het aanschaffen van noodstroom voor SHTF-situaties.

Wil je hem gewoon gebruiken in het dagelijks leven om ietjes langer te kunnen twitteren/youtuben, dan de accu van je mobieltje aankan, dan zou het een aardig hulpmiddel kunnen zijn. ;)

@QuickFix, inderdaad die opgegeven capaciteit moet je met een korreltje zout nemen, maar 10% is wel wat dramatisch gesteld. Ik heb een action powerbank van 10.000 mah en die schat ik op in werkelijkheid zo'n 7000-8000 mah in de praktijk. Overigens heb ik er ook 1 van Philips en die haalt zijn opgegeven 4000 mah ook niet.

uit eigen ervaring weet ik dat ie een bbq seizoen mee gaat. handig dingetje, maar verwacht geen outdoor kwaliteiten op de lange termijn ( 2 bbq seizoenen)

• Leuk
Waarderingen: Ray
Bij vrijbuiter, Coleman prikblikjes c190 GLS, 10 stuks voor 10,-. Normaal 1,99,-

Staat in een folder die we gekregen hebben geldig tot 30 april 2017
Op de site zie ik de aanbieding niet, wel 25% korting op gas blikjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geinig He, wel effe inloggen met facebook of email.

3X LED headlamp 9000LM 4 modes + 2battery+ car charger van € 111EUR voor 13EUR
https://www.wish.com/?tag=xparam-58fe4b2b14d92123a10cacc3#cid=565896503a698c0c7b6ac32c

MAGIC UNION Brand Design Men's Travel Bag Man Backpack Polyester Bags Waterproof Shoulder Bags Computer Packsack Wholesale (Kleur: Zwart) van 48EUR voor € 10EUR
https://www.wish.com/?tag=xparam-58fe4b2b14d92123a10cacc3#cid=587762bcef9ac064e60ae6d8

G-lifecare Men Waterproof Hunting Clothes Set Military Jacket + Pants Camouflage Outdoor Jacket Suit
(90) van € 1.842EUR voor € 38EUR
https://www.wish.com/?tag=xparam-58fe4b2b14d92123a10cacc3#cid=5833edfbe1734764a659a738

King 5000Lumens Ultra Bright - CREE XML T6 LED Tactical Flashlight 5 Modes+18650 Battery+Charger+Kit van € 111EUR voor € 10EUR
https://www.wish.com/?tag=xparam-58fe4b2b14d92123a10cacc3#cid=57bc11f4aa6836693454dac3

Maar dit zijn aanbiedingen, je kunt ook zoeken op Knife, Survival, Stove, Horloge enz.

Als je de survival spullen ziet, zou je bijna een webshop beginnen, inkoop voor een prikkie!

Zit er aan te denken om voor vaderdag een horlozie te kopen van 1203 voor 27 euro.

Deze; https://www.wish.com/search/horloge#cid=5652dea380d1dc15fdf65185
Mann-Uhr Blackcat Orkina Goldene Ledergurtel Quarz-Uhr-5 Farben Edelstahl

Laatst bewerkt:
In een ander topic voorbij gekomen en misschien handig om hier te melden als aanbieding, of in ider geval goedkoper dan in de winkel.

Ik zou eigenlijk honderd kilo minimaal in huis willen hebben...

Ah, in één van de laatste winters met ijzel etc. was ons gratis strooizout op. Op zoek naar een aletrnatief kwam ik bij een loonwerker uit (voor de stadsmensen soort boerenbond, blokker voor spullen die boeren nodig hebben) daar kon ik dus voederzout kopen. Nog net niet voor niets maar de 25kg zak was duidelijk goedkoper dan 25p akken uit de supermarkt.
Zal vast niet voor consumptie geschikt zijn (;)) maar zag er op het oog uit als gewoon keukenzout.
Prijs ? Geen idee meer, maar zal rond de 5 euro gelegen hebben.

Plaatje bij het verhaaltje:

Img_3541.jpg

In een ander tpic voorbij gekomen en misschien handig om hier te melden als aanbieding, of in ider geval goedkoper dan in de winkel.

Ah, in één van de laatste winters met ijzel etc. was ons gratis strooizout op. Op zoek naar een aletrnatief kwam ik bij een loonwerker uit (voor de stadsmensen soort boerenbond, blokker voor spullen die boeren nodig hebben) daar kon ik dus voederzout kopen. Nog net niet voor niets maar de 25kg zak was duidelijk goedkoper dan 25p akken uit de supermarkt.
Zal vast niet voor consumptie geschikt zijn (;)) maar zag er op het oog uit als gewoon keukenzout.
Wat was de prijs? Ik koop mijn zout bij de Sligro, 25kg, 5 euro incl. BTW en voor hetzelfde geld kun je ook balen zout met nitriet krijgen voor het pekelen van vlees.

@Petro, da's wat veel een ton zout ineens. :lol: Mocht je iemand met een pasje van de Sligro kennen, daar hebben ze voor 5 euro een baal van 25 kilo consumenten zout of pekel(nitriet)zout.

Bij de Lidl is nu een draadloze vleesthermometer in de aanbieding voor 13 euro met drie jaar garantie. https://www.lidl-shop.nl/FLORABEST-...dlozebarbecuethermometer&utm_campaign=grillen

Paar jaar terug kon je er pas eentje kopen voor meer dan 100 euro.

Bereik tot 300 graden (dat moet vreemd vlees zijn :fluit:), display geeft hele graden weer, geen tienden en ten opzichte van mijn geijkte thermometer geeft hij bij 17 graden al de juiste waarde. Vaak wijken dergelijke thermometers behoorlijk af op lage temperaturen. 't Ding heeft magneten aan de uitleesunit en draadloze sensor zodat je hem ook makkelijk ergens aan vast kun 'kleven'.

Kunnen meten van de temperatuur zonder steeds je oven, rookoven of (gesloten) barbecue te openen is erg handig en voorkomt dat het proces steeds vertraagd wordt omdat de oven wat afkoelt.
Ook handig, het ding gaat piepen als de juiste temperatuur is bereikt. Instelbaar per vleessoort en garing, of gewoon handmatig per graad. Ook als kookwekkertje te gebruiken.

Toen ik de handleiding las had ik even zo'n momentje van zucht, waar ben ik aan begonnen, maar de bediening bleek vrij simpel. :)

Bij het bereiden van grotere stukken vlees, warm roken of gewoon om zeker te weten dat je je gasten bij de BBQ niet vergiftigd is zo'n ding verrekte handig. In Hongarije bij het warm roken van een ham hebben we ook zoiets gebruikt: https://www.preppers-shelter.nl/forum/threads/zelfvoorzienend-stap-voor-stap.1553/#post-23299

Volgens mij had de aldi ook zo iets laatst in de aanbieding. Maar ik kon uit de tekst op de verpakking niet opmaken dat ie ook gewoon de temperatuur kon aangeven.

Zojuist de nieuwe Lidl folder ontvangen (regio 6), daar staan een hoop leuke camping spulletjes in zoals, zelf opblaasbaar matras, rugzakken, camping pannenset, Slaapzak, campinglamp, opvouwbaar zonnepaneel, walkie talkie set, wereldontvanger en een spotting scope.

Veel voor weinig dus.

Doe er je voordeel mee! ;)

Laatst bewerkt:
Zojuist de nieuwe Lidl folder ontvangen (regio 6),
Heb je een linkje (en wat is "Regio 6")?
[EDIT]
Never mind ik zie het al: dat is Zuid-Holland
Overigens is de folder voor regio 2 hetzelfde (vwb de kampeerspullen) en waarschijnlijk idem voor de overige regio's.
[/EDIT] :lips:
walkie talkie set
Ik was vandaag bij de Lidl en zag alleen walkie talkies van Cars en Frozen liggen (iets van €15); die bedoel je toch hopelijk niet?

Terug
Bovenaan