• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Vanaf 2 maart bij de LIDL een slijpstation voor 23 euro
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=33412&ar=1

Lijkt me een handig machientje, alleen worden de messen niet te heet tijdens het slijpen wie weet daar meer van.

Lijkt me een handig machientje, alleen worden de messen niet te heet tijdens het slijpen wie weet daar meer van.

Uiteindelijk als je lang slijpt zouden ze te heet kunnen worden maar ik denk dat het niet heel snel gebeurd, een machine als dit is, vermoedelijk, vrij grof en zal al snel veel materiaal hebben verwijderd. Kortom ik denk dat je niet heel lang het mes in de machine hebt en dat je om het mooi af te werken sowieso nog steeds je stenen zult moeten gebruiken. Daarnaast is het sowieso een goed idee om water ernaast te hebben staan, dan kun je iedere keer het mes daarmee koelen en voorkom je het probleem.

Laatst bewerkt:
Baggerding, niet kopen. Of als je het toch zelf wilt uitproberen, doe het dan binnen de retourtermijn.
Er zitten ook geen slijpstenen in maar metalen schijven met "diamant" poeder.

Het lijkt handig met al die gelijdingen maar dat is het niet. Mijn broer heeft zo'n ding gekocht maar het blijft een baggerding.

Maar nu kan iedere boer (waaronder ik) zijn spullen slijpen!

Mooie reclame, maar in de praktijk is dit spul weinig waard. Heet worden is een risico, het is veel te grof en zo'n diamantgruis slijpsteen is zo versleten waarbij je onder een sterke loep de korreltjes diamant in je snede terug gaat vinden. Het verschil in hardheid is te groot t.o.v. het metaal wat je er mee wilt slijpen. Ook de hoeveelheid materiaal die je verwijderd kan erg hard gaan.

M'n pa heeft zo'n ding, een vriend heeft zo'n ding, mijn messen gaan er niet op.

Wil je zonder veel skills messen slijpen, is zo'n geleidersysteem, waarbij je precies de hoek kunt instellen met setje slijpstenen de beste keuze, maar die zijn best prijzig, je bent zo een honderd of twee a drie kwijt.

Wil je zonder veel skills messen slijpen, is zo'n geleidersysteem, waarbij je precies de hoek kunt instellen met setje slijpstenen de beste keuze, maar die zijn best prijzig, je bent zo een honderd of twee a drie kwijt.

Ik heb laatst bij de kringloop zo'n setje gekocht. Er miste wel iets. Als ik het terug vind zal ik een foto maken.

• Leuk
Waarderingen: Ray
20% korting op alle Survivor Food producten. Zakjes & blikken.
Prepshop.nl
kortingscode: METDIEBLIKENINDEOGEN
geldig tot en met zondag 5 maart 2017

• Leuk
Waarderingen: J.J
Aanbiding bij de LIDL : grijze camo "werkbroek":
Ook verkrijgbaar in model "tuinbroek".

281716_01_f.jpg

Nog iets nodig qua olielamp, druklamp, petroleum, een onderdeel, kous voor kachel, kous voor kookstel etc....?

Bij de winkel www.olielamp.nl krijg je gedurende Maart, 2017, 10% korting.
Bij het afrekenscherm kun je de code: ACTIEMRT2017 invullen.

• Leuk
Waarderingen: J.J
Bij de lidl : waadpak voor 8 euro ;-)

Wat moet je er mee in NL?
Nog uitkijken ook, eerste keer dat ik voor het vissen zo'n ding aan moest en ik weet nog steeds niet waarom, vijf meter verder op de kant staan met een werphengel gaat ook prima, moest ik eerst leren wat er fout kon gaan. Als je struikelt en je valt om, kunnen ze vol water lopen en kan je nauwelijks zwemmen of op de kant kruipen. De truuk is dat je zowel je hoofd als je benen hoog in het water wilt houden, zodat er lucht in het waadpak bij je benen blijft zitten.

Je kunt ook met een extra riem (bij sommige waadpakken aanwezig) om je middel juist lucht vasthouden en daardoor juist goed blijven drijven:

Het waadpak van de Lidl is erg laag en heeft slechts een elastiekje als afsluiting en is uiteraard niet van neopreen, wat warmer is en zelf drijfvermogen heeft.
Zelf een stevige riem extra toevoegen, een must.

Wat moet je er mee in NL?
Droog een sloot oversteken ?

Ik wilde er nog bij schrijven : niet de Alaskan bush people of mountainmen kwaliteit. Maar om droge voeten te houden voldoet ie wel. En niet onbelangrijk: is vele malen lichter dan een echt waadpak wat je verder ook nooit gebruikt.

De Wonderpan nu tijdelijk van € 59,95 voor € 49,95.
Actie - 2 voor € 89,95!

Bestel nu de wonderpan met een aantrekkelijke aanbieding! Twee wonderpannen voor maar € 89,95! (Geldt alleen in Nederland.)
Een prachtige aanbieding om samen met een vriendin/familielid/kennis een echte wonderpan aan te schaffen.
www.dewonderpan.nl

Ik ben hier wel fan van, vandaar dat ik deze aanbieding even noem.

Mij lijken die thermosbekers van de Lidl wel handig. Heeft iemand ze al eens gekocht en gebruikt?

282550_01_f.jpg

Mij lijken die thermosbekers van de Lidl wel handig. Heeft iemand ze al eens gekocht en gebruikt?

Bekijk bijlage 6419
Gisteren gekocht. In de dop zit een uitklapbare lepel, het dopje daarvan gaat wat zwaar en is niet echt goed. Dop van de bus zelf wel. In de ruimte waar die lepel zit kan je ook andere zaken kwijt, kruiden of zo. Handig [emoji3]
Nog niet gebruikt trouwens

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Gisteren gekocht. In de dop zit een uitklapbare lepel, het dopje daarvan gaat wat zwaar en is niet echt goed. Dop van de bus zelf wel. In de ruimte waar die lepel zit kan je ook andere zaken kwijt, kruiden of zo. Handig [emoji3]
Nog niet gebruikt trouwens
Ga ik morgen eens een kijkje nemen bij de Lidl. Thanx!

Terug
Bovenaan