• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

Bij Douwes Dump in Ommen.. maaltijden over datum, 1 eur. jachtschotel, enz in van die zakken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toen wij een Tablet kochten was het handig wat geheugen bij te zetten, we hebben toe veel meer betaald voor dit geheugenkaartje, het is ook sneller dan de goedkopere SD, misschien is dit net wat voor jou.
Kosten besparend €6.99, wij hebben zeker het dubbele betaald.

Mvg,
J.J

micro_sd_karte_32_gb_normal_36663.jpg

Micro-SD-Karte 32 GB
Class 10; 32 GB EVO Ultra-fast Performance; microSDHC UHS-I Card mit SD Adapter; Lesegeschwindigkeit von bis zu 48 MB/s

3year_manufacturer_warranty.jpg

Stück
6.99***

Toen wij een Tablet kochten was het handig wat geheugen bij te zetten, we hebben toe veel meer betaald voor dit geheugenkaartje, het is ook sneller dan de goedkopere SD, misschien is dit net wat voor jou.
Kosten besparend €6.99, wij hebben zeker het dubbele betaald.

Mvg,
J.J

micro_sd_karte_32_gb_normal_36663.jpg

Micro-SD-Karte 32 GB
Class 10; 32 GB EVO Ultra-fast Performance; microSDHC UHS-I Card mit SD Adapter; Lesegeschwindigkeit von bis zu 48 MB/s

3year_manufacturer_warranty.jpg

Stück
6.99***

Die heb ik zelf ook, alleen wat duurder aangeschaft idd. 10,50 zo uit 't blote hoofd, deze aanbieding is aanzienlijk goedkoper, maar je zet er niet bij in welke winkel hij zo goedkoop te krijgen is @J.J. Duitse Lidl?

• Leuk
Waarderingen: J.J
FOXTROT WAIST BAG - 40% OFF

100% 500D Cordura fabric with water resistant coating for durability
Lightweight, durable, non-moisture absorbing laser-cut MOLLE/PALS system
Heavy Duty, glove friendly YKK® zippers
Main compartment lined with Velcro for individual customization
Sleeve adapted for secured carrying of tablet or small electronic devices
Two external side pockets- One zippered and one open
Two zippered external front pockets
Two zippered flat pockets on side panels
Adjustable shoulder strap (120 cm x 3.9 cm / 47in x 1.5in )
Drag handle
Velcro id panel (7.6 x 4.5 cm / 3x 1.75 in)
Shock Cord on top for strapping additional gear
All clips and buckles are made by Duraflex®/WooJin
PenCott™, Kryptek™ and Multicam® camouflages are NIR treated

070.jpg

feature-1.jpg

feature-2.jpg

feature-3.jpg

FOXTROT_LIFE_1080_72dpi.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Die heb ik zelf ook, alleen wat duurder aangeschaft idd. 10,50 zo uit 't blote hoofd, deze aanbieding is aanzienlijk goedkoper, maar je zet er niet bij in welke winkel hij zo goedkoop te krijgen is @J.J. Duitse Lidl?
Ik weet niet of ik het je per PB heb geschreven maar het is in Duitse Aldi.
€6.99 32 GB Micro van Samsung, wij hebben er bij de Tablet €14,99 voor betaald.
Mhg,
J.J

Zijn dat echt spullen die voor het leger worden gemaakt
Nee, ondanks dat de kwaliteit zeer goed te noemen is (ik draag zelf al jaren een klein EDC tasje aan m'n riem van "Free Soldier" en die is nog steeds zo goed als nieuw), is het geen "Legerkwaliteit". :)

Volgende week(vanaf zondag eigenlijk al) Jumbo opbergrek 1+1 gratis (twee voor 41,99)
Bij de Praxis

9039252783134-424-424.jpg

Dat zijn de goede. 175 kg per plank en ook op te zetten als 'werkbankje'/half hoge stelling.
Mmmhhhh, misschien moet ik nog eens naar de Praxis dan, 'k heb er nog maar drie. :)

Terug
Bovenaan