• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen in de winkel (prepspullen)

20160911_161226.jpg
Gearbest Firesteels,

Coghlans is ter vergelijking vh formaat, die grote is 13 cm lang en 12 mm diameter en kost nu ongeveer 6 euro oid , werkt prima, heb de gootsteen er een paar keer mee in de fik gezet bij testjes op watten, pleepapier, vaseline, handreiniger, puntenslijpsel en bio ethanol( dat tapehandvat is van achterlijk knaloranje tape vd Hema), de laatste of eerste afhankelijk van of je van links naar rechts wenst te kijken is een kleun van Exotac Nano XL, werkt prima maar is een beetje onhandelbaar vanwege het formaat, 5 euro.

http://visdeal.nl/deals/ultimate-session-chair5
29,95 plus verzendkosten
main_440x440.png

Na 10 telefoonhouders (ook kinderen) van de Action te hebben gehad, nu een echte gekocht.
De Action houders gaan na een paar maand allemaal kapot bij de zuignap bevestiging.

Nu een met 3 jaar garantie! En kabeltjes, adapter 12V naar 2x USB voor slechts 9,99
Bij de LIDL in de winkel op dit moment.

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Telefoonhouder/p100196742?gclid=CPfTv8KkyM8CFUVmGwodZ1EDmg

Die met de zuignap heb ik zelf in de auto hangen, anderhalf jaar of zo en is nog heel. Kwam er later wel achter dat je hem ook voor nog geen vier euro uit China kunt bestellen.

Zo eentje met de 12 volt stekker, werkt dat? Mijn ervaringen met die 12 volt autostekker zijn ronduit slecht, vaak verliezen ze contact en trillen eruit. Met een houder en smartphone die eraan bungelt, valt hij dan niet gewoon uit het dashboard?

En voor onderweg een warme hap voor slechts 2,10 euro (2 personen) nu bij de AH, staat er niet goed op bij het schap maar er gaat 25% vanaf bij 2 of meer. Dus voor 2 personen is 2,79 minus 25% = 2,10 euro. Wel al kant en klaar dus wel gewicht van 500 gram. Meer voor op de BOL of in den oto. Houdbaar tot juni 2018

De HAK bonengerechten bij de AH. Dus bij de kassa opletten of er 25% af is gegaan bij 2 of meer, deze week nog.
http://www.hak.nl/assortiment/verkrijgbaar-vanaf-18-juli-8/

Die met de zuignap heb ik zelf in de auto hangen, anderhalf jaar of zo en is nog heel. Kwam er later wel achter dat je hem ook voor nog geen vier euro uit China kunt bestellen.

Zo eentje met de 12 volt stekker, werkt dat? Mijn ervaringen met die 12 volt autostekker zijn ronduit slecht, vaak verliezen ze contact en trillen eruit. Met een houder en smartphone die eraan bungelt, valt hij dan niet gewoon uit het dashboard?

Heb met de zuignap gekocht, bij mijn auto zit de 12V naast de handrem dus rechtop. Zit nu dashcam in en trilt er nooit uit.

En bij de LIDL nu 3 jaar garantie!

Even over die 12V plug: bij mij trok ik een keer zo'n plug kapot. Viel uit elkaar.
Metalen dingetje viel dus in het gat en begon METEEN te roken.

Even over die 12V plug: bij mij trok ik een keer zo'n plug kapot. Viel uit elkaar.
Metalen dingetje viel dus in het gat en begon METEEN te roken.

Dus kortsluiting doordat onderin de middelste pin de + 12Volt is doorverbonden met de zijkant van metaal de 12Volt - (min)
Dan zou de zekering in het circuit moeten doorsmelten, tenzij deze erg zwaar is,wat wel kan i.v.m. zwaardere belasting van de 12V plug. Een lichte zekering plaatsen is misschien wel een optie.
En een goede brandverzekering voor de aut0;)

Nee, hoor.
Ik eerste instantie verbruik je gewoon stroom. Wat die stroom doet weet de zekering niet hé.

Overigens is de auto uitgebrand maar dat kwam door iets anders.

Hier ook een slechte ervaring met zo'n stekker, een 12 volt adapter van de Action. Zo'n ding waar je dan drie sigarettenaanstekers in kan drukken en twee keer usb. Er stond een koelbosje op aangesloten, die trekt 45 watt en toen smolt zowel de stekker als de zekering door. Prutspul dus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Last-minute tip: ik zie dat Banggood deBLF A6 Cree XPL zaklamp nu sterk afgeprijsd aanbiedt, maar het aanbod loopt kennelijk maar tot en met vandaag 9-10-2016 (of morgen).
Het schijnt een prima EDC zaklamp te zijn, en werkt op een 18650 li-ion batterij (niet op AA of AAA).
Voor wie, zoals ik, al hoofdzakelijk op 18650 is overgestapt, lijkt mij dit een echt koopje, voor zo'n geavanceerde zaklamp! Heeft zelfs een moonlight stand en 7 verschillende instellingen (ook stroboscoop, en fiets-stroboscoop)
Ik heb er zojuist een besteld:
http://www.banggood.com/BLF-A6-CREE...DC-LED-Flashlight-p-991823.html?rmmds=myorder

Aanvullend nog:

Voor wie nog geen 18650 batterijen gebruikt, maar overweegt om er aan te beginnen:
In zo'n oplader/power bank zijn ze eenvoudig via USB (en dus ook vanuit een solar-panel) op te laden, en het is tegelijk als powerbank te gebruiken: https://www.aliexpress.com/item/Mul...29.html?spm=2114.13010208.99999999.264.T3eZEP

Heb je dan zo'n BLF zaklamp op zak, en ook zo'n powerbankje, dan heb je met de batterij uit de zaklamp tegelijk een backup voor de powerbank. En heb je met de powerbank-batterij natuurlijk tegelijk een reserve batterij voor de zaklamp. Die batterijen zijn immers uitwisselbaar

18650 Batterijen zijn prima bij www.nkon.nl te koop.

Terug
Bovenaan