• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Aanbiedingen supermarkt

Vanaf maandag bij de Aldi:

IMG_6277.jpeg

Nog nooit geprobeerd maar volgens mij is dit een goed merk. Iemand ervaring met deze blikken?

IMG_6279.jpeg

Geen idee of dit echte honing is of gemengd met suikerwater. Google levert niks op. Ik ga er vanuit dat dit rotzooi is.

IMG_6280.jpeg

Laatst bewerkt:
Nog nooit geprobeerd maar volgens mij is dit een goed merk. Iemand ervaring met deze blikken?

Ik zou die asperges vergeten want dat is veel te duur voor wat het gaat opleveren aan voedingsstoffen en/of smaak

Echter is dat stoofvlees van courtjens echt heel lekker. Ik heb altijd een paar blikken in Spanje liggen voor als we ooit vast komen te zitten. (wat vorige jaar diverse malen is gebeurd) En dan is gekookte rijst met stoofvlees een koningsmaaltijd.
Ik kan het iedereen aanbevelen. Ik snap dat als je puur kijkt naar prijs/gewicht of prijs/eiwitten je goedkoper uit kan komen. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na 12 keer een blik tonijn ook wel eens iets anders zou willen eten.
Hou er ook rekening mee dat het vleesgehalte rond de 35% zal zitten. En dat klinkt treurig, maar die saus is alsnog prima te doen met rijst/aardappelen/pasta/friet/brood.

Terug
Bovenaan