F
frans81
Gast
Het mooie omtrent die vorige eigenaar van de Singer is dat ie een eigen bedrijf heeft in het leggen van iets .
Nee geen Eieren leggen haha .
Ik kwam daar vorig jaar terecht toen ik voor hun huis geregeld scootertjes te koop zag staan.
Ik had toen onderdelen nodig van een Paggio Fly.
Natuurlijk was toen de Man niet thuis en heb ik het telefoon nummer genoteerd dat op het bordje stond bij de scooters .
Natuurlijk is het weer bij mij in de vergeethoek geraakt ondanks dat ik er wekelijks langs kwam met de fiets .
Plots echter zag ik geruime tijd geen scooters meer en dat had een redenen natuurlijk .
Wel zag ik dus die Naaimachine verschijnen .
Ook stond er plots weer een scooter te koop .
Twee vliegen in 1 klap dacht ik .
Benader het met de Scooter reparatie en dwaal rustig af richting Naaimachine .
Wat bleek nu !? Toen ik daar recent dus weer heen ging voor die afspraak met die Man , dat het een oude bekende was . En dat deze Man zijn Bijgebouw had omgetoverd tot Schoen reparatie .
Allemaal mooie Machines en helemaal compleet .
Hij wou dus anticiperend op de toekomst , zich dit mooie vak eigen maken.
1 dag in de week liep ie stage bij een oude schoenmaker . Dit om de kneepjes van het vak te leren en vooral met de machines leren omgaan .
Mijn Singer dus komt uit een partij van 4 naaimachines en ander spul . 3 Adlers en Deze Singer . De Adlers waren alle perfect en 100% Functioneel . En nieuwere modellen .
Vooral jaren 70 producties op kolom en elektrisch.
En eigenlijk had ie de Singer buiten gezet als Reclame . Een hint gerelateerd aan de Ambacht en Werkplaats .
Tja en dan kom ik daarlangs en met vragen haha .
Ik ben nog met iets bezig aldaar , maar ik weet niet of dat gaat lukken !
We wachten af .
Dus die Jonge Ondernemer wil een keer gedeeltelijk gaan stoppen met zijn huidige bedrijf en starten met een vorm van Hakkenbar .
En in zijn Branche is het toch rete druk.
Helaas ook zwaar werk dat leggen van ???
Dat is dus het Verhaal achter de Singer !
Nee geen Eieren leggen haha .
Ik kwam daar vorig jaar terecht toen ik voor hun huis geregeld scootertjes te koop zag staan.
Ik had toen onderdelen nodig van een Paggio Fly.
Natuurlijk was toen de Man niet thuis en heb ik het telefoon nummer genoteerd dat op het bordje stond bij de scooters .
Natuurlijk is het weer bij mij in de vergeethoek geraakt ondanks dat ik er wekelijks langs kwam met de fiets .
Plots echter zag ik geruime tijd geen scooters meer en dat had een redenen natuurlijk .
Wel zag ik dus die Naaimachine verschijnen .
Ook stond er plots weer een scooter te koop .
Twee vliegen in 1 klap dacht ik .
Benader het met de Scooter reparatie en dwaal rustig af richting Naaimachine .
Wat bleek nu !? Toen ik daar recent dus weer heen ging voor die afspraak met die Man , dat het een oude bekende was . En dat deze Man zijn Bijgebouw had omgetoverd tot Schoen reparatie .
Allemaal mooie Machines en helemaal compleet .
Hij wou dus anticiperend op de toekomst , zich dit mooie vak eigen maken.
1 dag in de week liep ie stage bij een oude schoenmaker . Dit om de kneepjes van het vak te leren en vooral met de machines leren omgaan .
Mijn Singer dus komt uit een partij van 4 naaimachines en ander spul . 3 Adlers en Deze Singer . De Adlers waren alle perfect en 100% Functioneel . En nieuwere modellen .
Vooral jaren 70 producties op kolom en elektrisch.
En eigenlijk had ie de Singer buiten gezet als Reclame . Een hint gerelateerd aan de Ambacht en Werkplaats .
Tja en dan kom ik daarlangs en met vragen haha .
Ik ben nog met iets bezig aldaar , maar ik weet niet of dat gaat lukken !
We wachten af .
Dus die Jonge Ondernemer wil een keer gedeeltelijk gaan stoppen met zijn huidige bedrijf en starten met een vorm van Hakkenbar .
En in zijn Branche is het toch rete druk.
Helaas ook zwaar werk dat leggen van ???
Dat is dus het Verhaal achter de Singer !