Highway
Last (wo)man standing
oeps ik zat op YT video film te kijken ... ga ik zo even doen op 'gemist'Iemand vanavond nog gekeken ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oeps ik zat op YT video film te kijken ... ga ik zo even doen op 'gemist'Iemand vanavond nog gekeken ?
Wil niet te veel over uitweiden omdat @joepmeloen ze later kijkt, maar het gedeelte over de gevangenis is zeer zorgwekkend bij een SHTF.
In de VS zitten zijn er erg veel gedetineerden en als die vrij komen bij een SHTF kun je beter niet in de buurt zijn.
In Nederland zijn de TBS klinieken dan riskant. Pas nog een weekje in de buurt van Diever geweest.
Als dan de deuren opengaan bij een SHTF komen de gedetineerden (220) van Tbs-kliniek Boschoord eruit.
De risico dorpen op loopafstand zijn dan aan de beurt. Kan meevallen, maar er zijn veligheidsrisico's.
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/05/13/thuis-tussen-de-tbsers-1617975-a1031498
Wat bedoel je met tsunami bol? Foto's? Ik ben heel benieuwdDijken hoeven niet te breken, een maandje geen stroom en de polders lopen onder. Misschien is dit wel een opstapje om de mensen wakker te maken voor de komende poolshift. Verwachting in Nederland plus 70 meter! WATER. Ik hoop dat jullie daar rekening mee houden met het preppen. Ben zelf bezig met een soort tsunami bol met een doorsnede van 2.40 cm. Zou zomaar kunnen dat het nieuwe Nederland een soort varende gemeenschap wordt. Beschouw mezelf overigens niet als Noach.
Wat bedoel je met tsunami bol? Foto's? Ik ben heel benieuwd
Ik meende 6Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Ik meende 6
https://nos.nl/artikel/2198850-desk...-wat-als-de-dijken-in-zeeland-doorbreken.html
Werd voorheen de technische dijksterkte gecontroleerd, brengen overheden, hulpdiensten, de Hogeschool Zeeland nu in kaart wat de gevolgen zouden zijn als de dijken niet sterk genoeg zouden zijn.
niet dat jij je daar druk om maakt als Zeeuw, toch, en met jou de rest gelukkig ben jij goed voorbereid.( indien nodig past je bus op het erf. )dus 65 jaar na de laatste watersnoodramp gaan ze nu onderzoek doen " de komende jaren" naar de gevolgen van een eventuele overstroming. Goed bezig (kuch)