Je gaf eerst de hoeveelheden voor een liter. Dus een halve liter is al genoeg voor jou voor 50 dagen als je 10 ml per dag gebruikt.
Oh echt?! Had geen idee...
Fijn dat je het even toelicht!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je gaf eerst de hoeveelheden voor een liter. Dus een halve liter is al genoeg voor jou voor 50 dagen als je 10 ml per dag gebruikt.
Had geen idee...
Welkom @Roosje ,
Wij gebruiken ook al een tijd lang de borium, en hebben er ook baat bij, tevens de suplementen.
Gebruiken eten nog geen een keer in de maand vlees en zuivel zelden, en helemaal geen varkensvlees.
Snoepen ook zelden.
Wij zijn een grote voorstander van voedsel uit de natuur, maar in de praktijk moeten we er meer gebruik van maken.
Wel drinken we vrijwel dagelijks Heermoes thee.
Dankjewel JJ&J! Kan dit soort berichten erg waarderen.
Wat fijn dat het jullie zo goed helpt. Wat waren jouw klachten en wanneer zag je resultaat? Mag ik dat vragen?
Inderdaad, eten wat de natuur biedt. Ik ben daar ook zeker een voorstander van. Eet onbewerkt, 90% biologisch, zelden zuivel, ivm geloofsovertuiging sowieso geen varkensvlees .
Dag geachte huischemicus, Hoeveel magnesiumnitraat zou dat dan per dag moeten zijn?
Fantastisch dat u bestaat!
@FrancesS
Het waren pilletjes van puritan’s pride 3 mg, van die groene potjes. Dus 3 potjes later ben ik het mengsel van van Heeswijk gaan maken. Maar dat vond ik een beetje omslachtig en vies dus is er het slop in geraakt. Maar zoals gezegd, op een gegeven moment waren de klachten nagenoeg weg.
Als ik van Heeswijk moet geloven is het dus een kwestie van beginnen met magnesiumcitraat en daarna de boron erbij. Pillen zijn het makkelijkst en die proef je niet. Het sap gemaakt van borax en druivensuiker is goedkoper maar VIES.
De werking is hetzelfde.
Hopelijk gaat het jou ook verlichting geven.
En als je een paar ons borax wil, pm maar. Gratis, mondje dicht, lol