Flos
SHTF Expert
In mijn jeugdtijd werd deze afkorting gebruikt voor ,, liefde verdriet ,,en ik maar denken wtf is "LV "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In mijn jeugdtijd werd deze afkorting gebruikt voor ,, liefde verdriet ,,en ik maar denken wtf is "LV "
Ook als je links bent?Mipapo in liboza
Luddevedu..In mijn jeugdtijd werd deze afkorting gebruikt voor ,, liefde verdriet ,,
Ah, op die fiets! Got iT !Ook als je links bent . De doctrine hier in is ". Dat bij iedereen alles op dezelfde plaatst te vinden is "
Bijvoorbeeld, het verbandpakje, de veldfles... het militair paspoort
Ben redelijk into kryptek camo
Bestaat in veel verschillende kleuren. maar zelf voorkeur voor night, realtree en marine
https://www.google.com/search?clien...63.271.5......0....1..gws-wiz-img.9dpXIhd8Dzo
Zo'n anti-lastige insectenbroek lijkt me ook wel wat voor gebruik in de tropen. Genoeg lastige insecten daar. Maar zulk camo design loopt nogal in de kijker in een stadse omgeving. Bestaan er ook camo-designs bedoeld voor onopvallend door een stedelijke omgeving rond te kuieren @frans81 ?
Of iedereen bij SHTF camo kleding al in bezit heeft of eenvoudig kan bemachtigen, lijkt mij niet erg waarschijnlijk.Het type Nfp Multitone green is juist bestemd voor stedelijke gebieden in West en Oost Europa . Zie link 1 .
Het Multicam is ook breder inzetbaar zie link 2 met info
https://www.defensie.nl/onderwerpen/materieel/kleding-en-uitrusting/camouflagepatronen
https://nl.linkedin.com/pulse/defensie-schaft-interim-camouflagepakken-aan-niet-daniël-ypma
Of er een echt ' Dit moet je hebben type " is voor stedelijk gebied !? Ik kan daar geen antwoord op geven. Ik denk dat iets effen in kleur ook geschikt is .
Maar neem maar van mij aan dat wanneer er een echte alles overhoop situatie is dat er meer Camo klederdracht gaat verschijnen dan je nu voor mogelijk houd . Of het dan nog opvalt wanneer jeje normaal verplaatst dat denk ik niet . Ik heb het dus over een enkel item op de man in camo . Niet een heel gevechts tenue en volle uitrusting haha . Tja dat valt natuurlijk echt op .
Maar ! Het kan ook weer een voordeel zijn in sommige situaties.
Een rugzak of broek daar zie ik nog wel voordelen . Regen Hoesje erbij en men heeft vaak toch een extra broek erbij . Dat kan dan een lichtgewicht zijn die nauwelijks ruimte inneemt .
Wat is goed ? Wat is verkeerd ?
Er is zoveel kleding op de wereld dat het er echt niet aan gaat ontbreken . En zodoende is switchen ergens waar mogelijk en voorradig geen probleem .
Vergeet niet ! Het is ook een hobby van mij om met defensie gerelateerde meuk bezig te zijn haha .
Ben ik Prepper ? Zeg het maar . Ik ben bewust en houd rekening met veel .
Maar pas mij aan wanneer nodig en stel dus bij wanneer nodig . Vandaag bloemkool en morgen Bieten . Het ligt maar net aan wat zich op het pad gaat laten zien .
Als het puur om de insectwerendheid gaat zijn er minder opvallende alternatieven. Bekend is Rovince kleding, laatst kocht ik zelf nog een Life Line broek in de uitverkoop en die werkt uitstekend tegen muggen en teken. Er zijn tegenwoordig vast meer merken die dergelijke kleding maken.Zo'n anti-lastige insectenbroek lijkt me ook wel wat voor gebruik in de tropen. Genoeg lastige insecten daar. Maar zulk camo design loopt nogal in de kijker in een stadse omgeving. Bestaan er ook camo-designs bedoeld voor onopvallend door een stedelijke omgeving rond te kuieren @frans81 ?
@Blauwbaard, tijdens de SHTF heb je helemaal gelijk, maar in het hier en nu rondlopen op kleine bospaadjes in zo'n 'makkelijke' trainingsbroek trekt volk met hele 'makkelijke' bedoelingen.