Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Robert Wat is dan precies je definitie van "citycraft"? Bedoel je gewoon de stadse tegenhanger van bushcraft? Kan je daar eens wat meer over schrijven wat dat naar jouw idee precies inhoudt?
Zoals ik het zie, is bushcraft vooral een verzamelnaam voor een aantal verschillende skills die je nodig hebt om (op jezelf aangewezen) in de wildernis te kunnen leven... Dus bijvoorbeeld schuilplaats/onderdak, water, vuur, sporen volgen, jagen, vissen, navigeren, hout bewerken, primitieve gereedschappen, primitieve ambachten, eetbare planten, medicinale planten, geïmproviseerde EHBO, etc, etc.
EDIT: Nog een toevoeging, over wat voor scenario hebben we het precies? Is dit je eigen stad of een vreemde stad? En is het een stad in "normaal bedrijf" waarbij mensen gewoon hun ding doen als altijd en alleen jijzelf aan het worstelen bent, of gaat het om een of ander apocalyptisch scenario waarbij iedereen aan het rondhollen is?
We moeten ergens beginnen, en niet te vinden op WWW dus het bestaat niet?Dankjewel voor je reactie @wiliam, maar ik vind dit toch een beetje te makkelijk als definitie... Hoe is citycraft dan nog anders dan bushcraft? En hoezo zouden we al die onderwerpen tegelijk willen bespreken in 1 enkel topic? En waarom is het nodig om een geheel nieuw woord te introduceren, wat nog in geen enkel topic voorkomt, en ook niet op te Googelen is?
Heb er gekeken, maar om nu te zeggen , er staat een schat aan informatie?Ik zou eens kijken op het Bushcraft Forum van Bushcraft Nederland.
Daar staat een schat aan informatie op onder de noemer, "Urban Survival"
Zoal je ziet, er is al een naam voor....