Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt de lisdode, denk ik, en die wortel is ook rauw goed eetbaar hoor . Zijn inderdaad ideaal voor het transport van vuur, een paar flinke varens eromheen wikkelen en gaan met het kooltje .Ook zijn de rietsigaren goed voor het maken van vuur, het transporteren van vuur, is de wortel (gebakken) eetbaar.
Wat nou als je een week in het bos zou moeten doorbrengen om in de bewoonde wereld terug te komen?
Volgens mij bedoelt hij dat helemaal niet. Het scenario is dat je een week in het bos moet doorbrengen om terug te komen naar de bewoonde wereld. Dus er is niemand naar je op zoek, je bent op jezelf aangewezen. Haal je het terug naar de bewoonde wereld?Volgens mij bedoelde hij eigenlijk dat je een week in een bos moet verblijven voor je weer opgehaald wordt. En wat je dan maakt om je kamp in te richten.
Ik, en velen hier, ken die regel ook en daar kun je nog aan toevoegen 3 sec. zijn er maar nodig om een normale situatie te veranderen in een levensgevaarlijke situatie.Ik ga graag uit van de regel van 3.
3 minuten zonder zuurstof,
3 uur zonder bescherming,
3 dagen zonder water,
3 weken zonder voedsel.
Het zet je wel aan het denken, dus het heeft in ieder geval wat bereiktIk, en velen hier, ken die regel ook en daar kun je nog aan toevoegen 3 sec. zijn er maar nodig om een normale situatie te veranderen in een levensgevaarlijke situatie.
Maar, in de praktijk kunnen de meesten echt niet 3 min. zonder zuurstof. Wat er met 3 uur bescherming bedoelt wordt weet ik niet precies maar als ik in de ochtend ga lopen dan heb ik pas 10 of 12 uur later bescherming tegen de elementen nodig. Denk je echt dat je na 2 dagen zonder water nog een weldoordachte, logische beslissing kunt nemen... en hetzelfde geldt voor 10 dagen zonder voedsel. Je denkvermogen neemt af en je motorische vaardigheden. Je kunt geen knoop meer leggen .
Dus dat vind ik vooral "boekenwaarheid" [emoji38]