• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ervaring eco flow camping light

Laatst bewerkt:
Ik zou zelf de Sofirn BLF LT1 aanbevelen, deze is gemaakt in samenwerking met het BudgetLightForum door het goed bekende merk Sofirn.
https://www.sofirnlight.com/collect...firn-blf-lt1-anduril-2-0-rechargeable-lantern

Ik heb er zelf twee van en deze lantaarns hebben een aantal voordelen;
- Werkt op vier standaard 18650 batterijen maar ook op 1, 2 of 3 batterijen, ideaal als een batterij kapot gaat en makkelijk te vervangen.
- 12000 mAh met vier batterijen, ook bruikbaar als powerbank met USB-C
- IPX7 waterdicht
- Aluminium behuizing met standaard 1/4 inch statief schroeven en een haak
- maximaal 800 lumen, een stuk meer dan de ecoflow of obelink lampen
- Samsung leds met een instelbare lichttemperatuur van 2700K tot 5000K
- Op low mode werkt hij een maand, op medium mode 24 uur.
- Keuze uit een simpele of een uitgebreide userinterface

Hij is wel iets zwaarder dan de Ecoflow lamp, eventueel kun je ook de Sofirn LT1S nemen, die is compacter en werkt op een 21650 cell. Zijn genoeg reviews te vinden van deze lampen en de kwaliteit is echt goed en Sofirn heeft regelmatig aanbiedingen.

Bedankt @Henk88 het lijkt me een prima lamp. Alleen jammer dat alles in het Engels is.
Daarom valt het voor mij af, mijn Engels is niet geweldig en als ik wat met het product heb, dan wil ik dat ik het Nederlands kunnen oplossen.

Bedankt @Henk88 het lijkt me een prima lamp. Alleen jammer dat alles in het Engels is.
Daarom valt het voor mij af, mijn Engels is niet geweldig en als ik wat met het product heb, dan wil ik dat ik het Nederlands kunnen oplossen.
Dag beste @RST

Wij hebben een vrij nieuwe laptop met vertaal mogelijkheid, dat zou voor jouw ook een mogelijkheid zijn, om zo meer dingen te kunnen lezen.

Schermafbeelding 2024-11-23 072643.png

Schermafbeelding 2024-11-23 073209.png

• Leuk
Waarderingen: RST
Dag beste @RST

Wij hebben een vrij nieuwe laptop met vertaal mogelijkheid, dat zou voor jouw ook een mogelijkheid zijn, om zo meer dingen te kunnen lezen.

Bekijk bijlage 27327

Bekijk bijlage 27328

Het vertalen heb ik op mijn telefoon ook en die gebruik ik ook wel.
Het gaat mij er meer om, dat als er wat met het product is, dat dit gewoon in het Nederlands kan worden afgehandeld, dat ik gewoon kan bellen of mailen in het Nederlands en dat er in het Nederlands wordt terug gecommuniceerd.

• Leuk
Waarderingen: JJ&A
Ik zou zelf de Sofirn BLF LT1 aanbevelen, deze is gemaakt in samenwerking met het BudgetLightForum door het goed bekende merk Sofirn.
https://www.sofirnlight.com/collect...firn-blf-lt1-anduril-2-0-rechargeable-lantern

Ik heb er zelf twee van en deze lantaarns hebben een aantal voordelen;
- Werkt op vier standaard 18650 batterijen maar ook op 1, 2 of 3 batterijen, ideaal als een batterij kapot gaat en makkelijk te vervangen.
- 12000 mAh met vier batterijen, ook bruikbaar als powerbank met USB-C
- IPX7 waterdicht
- Aluminium behuizing met standaard 1/4 inch statief schroeven en een haak
- maximaal 800 lumen, een stuk meer dan de ecoflow of obelink lampen
- Samsung leds met een instelbare lichttemperatuur van 2700K tot 5000K
- Op low mode werkt hij een maand, op medium mode 24 uur.
- Keuze uit een simpele of een uitgebreide userinterface

Hij is wel iets zwaarder dan de Ecoflow lamp, eventueel kun je ook de Sofirn LT1S nemen, die is compacter en werkt op een 21650 cell. Zijn genoeg reviews te vinden van deze lampen en de kwaliteit is echt goed en Sofirn heeft regelmatig aanbiedingen.
Mooi @Henk88 , "BLF" klinkt mij als muziek in de oren, ik heb prima zaklampjes die ze hebben ontwikkeld.
Met de ogen dicht zou ik deze nog kopen als ik niet al veel soortgelijks had. Lamp, powerbank, 18650's... Een all-in-one.

Voor wie echt de laatste Euro eruit wil persen, die krijgt hem bij Ali voor €44,82 zonder batterijen met Black Friday korting...
Screenshot_20241124-005803.png

Ik zocht ervaringen met deze lamp

https://www.prepshop.nl/tools/verli...low-camping-light-oplaadbare-kampeerlamp.html

Iemand van jullie?
Zowel positief als negatief.
Eventueel aanraden andere lamp mag ook.
Kaarsen heb ik voldoende in huis, wil graag iets wat het wat langer vol houd.
@RST , ik heb hiermee geen ervaringen maar kan je daarvoor wel een verkoper aanbevelen die niet met een vork €69 schrijft.
Bij Ali heb je exact dezelfde lamp voor €28,47 met BlackFriday korting.

Wat Prepshop allemaal extra biedt voor hun €40,53 (!) hogere prijs? Een rondedansje wellicht, en wat keelklanken?
Screenshot_20241124-013020.png
Jij kunt er natuurlijk niets aan doen, maar ik vind zo'n vette prijs absurd. Had het ding hier €40 gekost dan had het al dik betaald geweest.

• Leuk
Laatst bewerkt:
@RockyFlats weet niet wat voor een link jij gebruikt, maar als ik op aliexpress kijk naar de ecoflow lamp, kom ik op bijna €80,- uit.
Ik heb het even nagetrokken. Deze lamp wordt door meerdere verkopers aangeboden. De link die jij geeft is van "REEXSY Store" en ik zie dat die inderdaad ook twee versies (hieronder) levert, een 3600 mAh versie voor €38,79 en een 7200 mAh versie voor €79,99. Veel te vette prijzen, maar er trapt er altijd wel iemand in, zal die knaap wel denken.
Screenshot_20241124-085142.png
Screenshot_20241124-085148.png
Hieronder zie je echter het aanbod van de verkoper die ik bedoel, en je ziet tegelijk wat ik zou betalen, namelijk €28,47 voor de 7200 mAh versie.👍
Screenshot_20241124-085504.png
Dat is de Shop1103410001 Store, en die heeft prima recenties en veel omzet.
Screenshot_20241124-085723.png
Je ziet, dat die daarnaast ook de 3600 mAh versie verkoopt, maar dan voor €22,99. Ik zou daarvoor €19,76 betalen na korting.
Screenshot_20241124-091535.png
Gebruik het beste de Aliexpress app. Je hebt dan extra kortingen en kunt er eenvoudig zoeken naar hetzelfde product voor de laagste prijs, gewoon door op een plaatje te klikken en dan op foto-zoeken.
wat doe ik niet goed?
nog nooit van m'n leven ook maar iets bij aliexpress besteld.
Integendeel @RST , je doet het juist goed door deze vraag te stellen, en beantwoord te hebben gekregen. De grote budgetverdubbelaar heb je nu ontdekt (Aliexpress). Tip: gebruik hun app.
Ik zag jou opmerken, graag in het Nederlands te communiceren, maar Ali doet ook wat dat betreft z'n stinkende best. De vertaalfunctie werkt prima. Tja, en stel dat er een iets defect is, dan krijg je in de regel snel het geld terug. En dat is dan nog los van het feit dat je 60% minder betaalt en dus desgewenst backup hebt voor hetzelfde geld.

Wat de lamp betreft, zou ik zelf die van BLF nemen die @Henk88 bedoelde. Je hebt dan veel meer mAh, een betere lamp en uitneembare 18650 lithium-ion batterijen die je ook in andere spullen kunt gebruiken. Ik heb prima BLF A6 zaklampen waar ze in passen, maar ook powerbanks en zelfs in de Mestastic T-beam passen ze.

Heel eerlijk @RockyFlats , ik kan er maar weinig uit wijs worden die hele ali expres. Er staat zoveel hetzelfde op...
Heb mn zus nog wel even gevraagd of die er nog besteld en de app heeft, eerdere jaren was zij daar kind aan huis. Die wacht ik even af. Misschien kan zij het juiste voor mij vinden en mee bestellen als ze zelf een bestelling plaatst en anders binnenkort eens richting Obelink daar wou ik toch al een keer weer heen of toch maar voor het duurdere gaan.

Zus komt er helaas ook niet uit. Die kan ook enkel de duurdere vinden.
Denk dat ik dus eerst even een dagje Obelink ga doen en als ik er daar niet uit kom, ga ik voor de lamp op de prepshop.
Wil daar ook nog steeds de sawyer waterfilter bestellen.

Zus komt er helaas ook niet uit. Die kan ook enkel de duurdere vinden.
Denk dat ik dus eerst even een dagje Obelink ga doen en als ik er daar niet uit kom, ga ik voor de lamp op de prepshop.
Wil daar ook nog steeds de sawyer waterfilter bestellen.
@RST , zonder de app is het moeilijk. Ik heb de indruk dat Aliexpress niet meer is geoptimaliseerd voor browser-zoeken want ik vind die lamp in de browser ook niet, anders had ik de link geplaatst. Als het installeren van de app een brug te ver is, dan maak je in ieder geval Obelink of de Prepshop blij en rijk.

Of je kiest de Sofirn BLF lamp, waarvoor ik wel een link heb...
https://nl.aliexpress.com/item/4001...lgo_pvid=22dbd6b1-caa4-41c2-bb7b-17991e2d75ad
Screenshot_20241124-141609.png
Je kunt dan kiezen welke kleur en met of zonder batterijen. En je je hebt dan voor minder geld een betere lamp...

Dankje @RockyFlats . Deze is wel het overwegen waard.
Zus maar even gevraagd of ze deze kan bestellen voor mij :).

Heb nu wel de keuze gemaakt om incl batterijen te doen, is dat wel een goede keuze? Of kan ik beter deze batterijen in NL kopen?

Dankje @RockyFlats . Deze is wel het overwegen waard.
Zus maar even gevraagd of ze deze kan bestellen voor mij :).

Heb nu wel de keuze gemaakt om incl batterijen te doen, is dat wel een goede keuze? Of kan ik beter deze batterijen in NL kopen?
Met 4 batterijen is €10 duurder dan zonder zie ik. Ik denk dat die best van goede kwaliteit zijn. Maar bij nkon.nl kan je ze ook kopen. Ik zou het er zelf wel op wagen, met batterijen. Heb je eenmaal ontdekt hoe fantastisch die 18650's zijn dan kan je er altijd nog bij kopen bij nkon.nl. Let dan wel op vlakke pluspool of met nokje. Succes!

• Leuk
Met 4 batterijen is €10 duurder dan zonder zie ik. Ik denk dat die best van goede kwaliteit zijn. Maar bij nkon.nl kan je ze ook kopen. Ik zou het er zelf wel op wagen, met batterijen. Heb je eenmaal ontdekt hoe fantastisch die 18650's zijn dan kan je er altijd nog bij kopen bij nkon.nl. Let dan wel op vlakke pluspool of met nokje. Succes!

Bedankt voor je geduld en hulp👍🏻
Maar dat geld voor iedereen die hier gereageerd heeft natuurlijk😊.

Helaas, koop gaat niet door.
Zus geeft aan niet retour te kunnen doen als er wat mee is.
Dan vind ik het een best bedrag stel dat het al kapot aan komt.

Mijn keuze gaat dan toch naar het ecoflow lampje denk ik en ik ga nog bij Obelink kijken.
Dan maar wat duurder. Ergens anders zal ik wel weer besparen in kosten.

Helaas, koop gaat niet door.
Zus geeft aan niet retour te kunnen doen als er wat mee is.
Dan vind ik het een best bedrag stel dat het al kapot aan komt.
@RST , oei, over de kennelijke beperkingen van jouw zus had je het niet eerder. Sorry om ervan te horen!😉

Tenminste, voor Ali freaks is het geen nieuws, maar voor ieder ander staat toch duidelijk leesbaar in die advertentie dat retourzenden gratis kan?
Screenshot_20241124-171611.png
Nu weet ik natuurlijk niet hoe oud jouw zus is, maar dit is een artikeltje van 4 jaren geleden, en 5 jaren ervoor zal het niet veel beter zijn geweest denk ik.😁
Screenshot_20241124-172852.png
Succes (en sterkte met de zus)!😁

• Leuk
Terug
Bovenaan