De cijfers van het rivm, aantal positieve tests ligt elke dag tussen de 3k en de 5k.
Dat houdt dus in dat er heel wat mensen gezond genoeg zijn om te laten testen terwijl zij virus drager zijn / waren.
Als je echt zo beroerd bent dat je aan de beademing moet dan neem ik aan dat je weinig voelt om over straat te slenteren om een test te laten doen tenzij het echt alleen om een verkoudheidje gaat en je in staat bent om te testen.
Mensen die op de ic komen worden natuurlijk ook getest maar dat zijn er dan weer geen 3k tot 5k per dag, die IC-cijfers zijn overigens ook bekend en kan je gedeeltelijk aftrekken van de tests die gedaan zijn op een dag, maar dat is niet echt interresant om die te verwerken van het grote geheel, want dst is nihil en lastig gelijk te trekken omdat een patient meerdere dagen soms weken, wellicht maanden op een ic ligt.
Na mijn inzien valt de grote getalen van de ziekte tot nu toe mee op de uitzonderingen na dan. Het kan komen door de maatregelen, maar verklaard weer niet dst er tussen de 3k en 5k per dag het virus opgelopen hebben en in staat zijn om zichzelf te laten testen.
Maar goed, Joeppie is wel van de complot theorietjes, het moet wel een beetje spannend en mysterieus blijven in mijn leven;
X-files, wie kent de serie niet, ik heb de laatste twee (nieuwe) seizoenen nooit geleken na seizoen 9 tig jaar geleden.
Seizoen 10, uit 2016? En seizoen 11 uit 201?, de afleveringen "my struggle" komt er in het kort op neer dat;
De eliten hen dna hebben aangepast en dat het klootjes volk normaal dna heeft wat er voor zorgt dat een virus het eigen immuun systeem uitschakeld en het lichaam zichzelf aanvalt... afijn het blijft een goede serie en is nog steeds van deze tijd ondanks 25 jaar geleden.
De complotten van toen, casette en videobandjes is alleen verplaatst naar streaming en blue-ray, maar zijn nog steeds relevant.
Wat ook leuk is is de onbekendere spin-off van de X-files, the lone gunman. Helaas maar 1 seizoen want toch niet geschikt voor het grotere publiek. Maar de eerste levering ging over dat iemand een vliegtuig in het wtc wilde vliegen, enkele maanden later 9/11, bijzonder en schikbarend.