Hallo allemaal,
Mijn naam is Daphné en ik ben freelance journalist, en schrijf veel over duurzaamheid. Op dit moment doe ik onderzoek voor een online documentaireserie genaamd Dus Wat Gaan Wij Doen. Deze zullen we waarschijnlijk uitbrengen met Vice of met Brandpunt+, met beide media zijn we in gesprek. Het doel van deze documentaireserie is om jongeren (16-35) in te laten zien dat zij duurzaamheid centraal kunnen stellen in hun grote levenskeuzes, zoals werken, wonen, reizen etc. Met onze serie willen we hen dus handelingsperspectieven bieden: wat kunnen zij doen om duurzaam te leven en om klimaatverandering tegen te gaan, of het hoofd te bieden?
Tijdens mijn onderzoek voor de aflevering over wonen, stuitte ik op verschillende artikelen over preppers en natuurlijk op jullie forum! In de documentaire zouden we heel graag een prepper interviewen die de gevolgen van klimaatverandering als de voornaamste reden heeft om te zijn begonnen met preppen. Er zijn natuurlijk heel veel redenen om te preppen en die lopen meestal vast ook door elkaar, en daar zijn we ook benieuwd naar. Maar omdat onze documentaire specifiek bewustwording over klimaatverandering wil vergroten, hoop ik zo iemand te kunnen vinden!
Geïnteresseerden kunnen me een hier bericht sturen, of e-mailen naar
duswatgaanwijdoen@gmail.com
Ik hoor heel graag van je, bedankt!
Groeten,
Daphné
[mod]er is toestemming gegeven om deze oproep te plaatsen
[\mod]