Flos
SHTF Expert
@iona&rineke .Moest je nu niemand vinden voor een serieus gesprek wil ik als nog inspringen
Dan heb je gelijk een buitenlander.
Dan heb je gelijk een buitenlander.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We zoeken met name ook vrouwelijke preppers omdat we benieuwd zijn of er bijvoorbeeld verschillen zijn in hoe die zich voorbereiden en hoe ze naar de toekomst kijken.
Klinkt mij meer in de oren dat er naar een bushcrafter gezocht word.99% is freelance, dus zoeken een “snel” en “smeuig” verhaal.
Oproep ik zoek een prepper die mee wil werken:
Liefst iemand met een gat in de grond een bosrijk gebied (voorkeur midden in de stad, anders moet ik er te veel moeite voor doen.)
Bij voorkeur moet deze persoon in camokleding en ook nog larven eetend op de foto (eventueel onherkenbaar door de modder op zijn/haar gezicht). Etc, etc blabla bla....
De Belgische regering stelt eigenlijk niets op. Die hebben het te druk met belastingen te innen.Misschien moeten jullie het eens omdraaien: stel door een leiding breuk stroomt er (grond)water in de gasleiding en ligt gas en water een week lang plat.
Tot overmaat van ramp gebeurd dat in de winter>koud en glad.
Wat hebben jullie in huis als voorbereiding op zo'n niet zo vreemd/dan wel wild scenario ?
De Duitse overheid stelt een complete voorziening voor van 10dagen aan haar burgers om in geval van nood iets te drinken, eten en verwarming te hebben.
De Nederlandse regering stelt dat op, dacht ik, vijf dagen voorraad.
WAT hebben jullie in huis liggen ?
Beste @iona&rineke om je verhaal te onderbouwen is eigenlijks onmisbaar je goed te verdiepen in het forum dan krijg je een nog beter beeld van de preppers.
Dit is het beste advies wat @J.J je kan geven.
De Belgische regering stelt eigenlijk niets op. Die hebben het te druk met belastingen te innen.
Misschien moeten jullie het eens omdraaien: stel door een leiding breuk stroomt er (grond)water in de gasleiding en ligt gas en water een week lang plat.
Tot overmaat van ramp gebeurd dat in de winter>koud en glad.
Wat hebben jullie in huis als voorbereiding op zo'n niet zo vreemd/dan wel wild scenario ?
De Duitse overheid stelt een complete voorziening voor van 10dagen aan haar burgers om in geval van nood iets te drinken, eten en verwarming te hebben.
De Nederlandse regering stelt dat op, dacht ik, vijf dagen voorraad.
WAT hebben jullie in huis liggen ?
Dank je.Goeie vraag.
Zie hierboven.Hoe ga jij daarmee om?
Dank je.
Maar je antwoord verbaast mij. Het is een constatering van wat je zelf vaststelt maar niet de acties die je kan nemen: meer eten en drinken in huis nemen
Zie hierboven.
Als ik vaststel dat ik voor volgende week geen eten in huis heb dan ga ik dat halen bij AH.
Als ik te weinig water in huis heb, koop ik een voorraad bronwater.
Daar is eigenlijk niets preps aan.
Ik ken geen mensen hier die een eigen bunker gebouwd hebben tegen een inslag van Poetin's nieuwe speeltje.
Wel zijn hier mensen die een 1e/2e woning hebben in den vreemde en die noemen dat dan een bol.
Tegelijkertijd vinden we het moeilijk ons ergens op voor te bereiden, omdat er zoveel verschillende scenario's denkbaar zijn.
Hoe ga jij daarmee om?
Of ga uit van een grote dijkdoorbraak (hebben we dat niet eens al gehad ) ,
Beste forumleden,
Voor een interview in Glamour ben ik op zoek naar een vrouwelijke prepper (18 - 35 jaar) die mij meer kan vertellen over haar levensstijl. Wat doe je precies? Waarom? Hoe ben je met het preppen in aanraking gekomen? Dat soort vragen. De bedoeling is om een mooi portret te maken van de prepper in kwestie en op die manier de lezers een inkijkje te geven in wat preppen voor haar precies is en wat het inhoudt op dagelijkse basis. Het interview kan geheel anoniem en het is geen probleem om het interview voor publicatie toe te sturen voor een check op feitelijke onjuistheden.
Mocht je geïnteresseerd zijn of meer informatie willen, dan kan je mij mailen via info@marloesberghege.nl
Groet,
Marloes Berghege