W-O-L-F
Senior Prepper
Sinds de kernramp van Fukushima in Japan worden er vele slechte pillen verkocht via het internet.
klopt wel
maar de 2 firma's die ik noemde zijn serieus en betrouwbaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sinds de kernramp van Fukushima in Japan worden er vele slechte pillen verkocht via het internet.
Staat gewoon in het artikel waarvan je de link zelf poste ;-)waarom alleen jonge mensen?
De reden dat kinderen, jongeren en ongeboren baby’s de tabletten krijgen is dat zij gevoeliger zijn voor de straling. Bij oudere mensen kunnen de bijwerkingen bovendien groter zijn van de blootstelling aan radioactief jodium.
Jodiumtabletten bieden geen bescherming tegen alle andere radioactieve stoffen die bij een groot ongeluk in een kerncentrale vrijkomen. Dat zijn er tientallen
http://www.welingelichtekringen.nl/...en-straling-voor-25-miljoen-nederlanders.htmlBij een kernramp is vluchten nog steeds het beste idee
het komt niet helemaal uit de lucht vallen. In 2014 hintte minister Kamp al op uitbreiding van de cirkel. Fred Verzijlbergen, hoogleraar nucleaire geneeskunde, snapt niet waarom het allemaal zo lang moest duren. ,,We weten al sinds de ramp in Tsjernobyl, dertig jaar geleden, dat kinderen een sterk verhoogde kans op schildklierkanker hebben als ze radioactief jodium binnenkrijgen
Staat gewoon in het artikel waarvan je de link...
Ook niet onbelangrijk...
Jongeren onder de achttien en zwangere vrouwen die binnen een straal van honderd kilometer van een kerncentrale wonen, krijgen jodiumpillen thuisgestuurd, zo maakte minister Edith Schippers deze week bekend. Ze moeten die pillen slikken als er een ongeluk gebeurt in een van de centrales. Het gaat in totaal om 2,5 miljoen mensen. Maar de maatregel roept veel vragen op, want: waarom nu, waarom 100 kilometer en waarom alleen jonge mensen?
http://www.welingelichtekringen.nl/...en-straling-voor-25-miljoen-nederlanders.html
Anders thuisblijven, bug-in, alles dicht tapen en stof buiten houden.
effies
De overheid
"sluit ramen en deuren "
nooit en nergens wordt er gezegd, en mensen in flats met centrale afzuiging, let op, de rommel ( zij het gas zij het anders) wordt uw woning in gezogen met geweld
Ik heb dat dus
4 Grote gaten die als alles dicht is savands het geluid van een sterke tocht onder de deur uit laten komen
het huilen van de wind in een geisoleerd huis hahaha
4 rode afsluit doppen voor buis gehaald bij Hornbach de 100 of 110 past er met wat wrikken in, tape er over en shoon is je stralingsbron ehhh gebit ehhh
yap en dan kan je dus alleen nog proberen met natte handdoeken als filter wat lucht binnen te latenOp zich hou je het dan een tijdje uit, maar je hebt op langere termijn nu eenmaal zuurstof nodig.
Zonnepaneeltjes blijven gewoon werken ;-)maar die berg accu's die je er bij nodig bent
niet op wachtenDie jodium pillen krijgen wij dus niet.
Dus in plaats van dat onze overheid ingrijpt en afdwingt dat die centrales dicht gaan, gaan ze voor schijnveiligheid en verstrekken ze pillen. Tja, typisch Nederland weer.....- Waarom nu: Omdat na de Fukushima kernramp niemand blij wordt dat België zijn oude kerncentrales ondanks scheurtjes en talrijke incidenten niet sluiten maar in bedrijf willen houden.
Dus in plaats van dat onze overheid ingrijpt en afdwingt dat die centrales dicht gaan, gaan ze voor schijnveiligheid en verstrekken ze pillen. Tja, typisch Nederland weer.....
Verbaasd me niks als je alleen al de wegen bekijkt in België. Ben altijd blij als ik er weer doorheen ben gekomen zonder mijn schokbrekers te slopen. Maar dat neemt dus niet weg dat we maar moeten toestaan dat ze die onveilige centrales open houden.Ze wekken zelf te weinig elektriciteit op en moet zwaar importeren om zonder die kerncentrales aan de vraag te voldoen.
Als het een land het dan toch niet zint om bepaalde afhankelijkheden te hebben, omdat ze zelf niet in staat zouden zijn om zelf in de behoefte te kunnen voorzien, dan moeten ze ook zo fair zijn om die pokke centrales lekker centraal in het midden van het land te plaatsen en dus niet hun buurlanden daar direct mee op te zadelen.Tja, we hebben in feite niet bar veel te zeggen over wat de Belgen doen. Die zitten dan ook met best een lastig probleem. Ze wekken zelf te weinig elektriciteit op en moet zwaar importeren om zonder die kerncentrales aan de vraag te voldoen. Dan speelt ook nog eens dat de verbindingen naar Belgie toe niet toereikend EN in slechte staat zijn. Ze kunnen alleen elektriciteit van ons kopen feitelijk, vanwege een goede verbinding en die afhankelijkheid zint ze niet.
Verbaasd me niks als je alleen al de wegen bekijkt in België. Ben altijd blij als ik er weer doorheen ben gekomen zonder mijn schokbrekers te slopen. Maar dat neemt dus niet weg dat we maar moeten toestaan dat ze die onveilige centrales open houden.
Die dingen zijn al jaren over datum heen, dus hadden de belgen tijd genoeg om een oplossing te zoeken én te realiseren. Gewoon afdwingen dat die dingen per direct gesloten worden. Het energie probleempje lossen ze zelf maar op.
Nou! Nou! Pfuu! Dat heb ik er op te zeggen!
Maar gelijk hebben jullie wel hoor (ja ook over die wegen @phtvs ). In België is men goed in het vooral niet vooruitdenken.