Ik had me zo voorgenomen niets te posten in dit topic. Toch wil ik er 1 uitgebreide post aan wagen, met name vanwege bovenstaande reacties.
----------
Het is altijd goed wat je kiest voor je eigen kinderen, zolang je jezelf maar goed inleest en in de materie verdiept vóórdat je de keuze maakt. Niet iets doen omdat een voor- of tegenstander iets zegt. En niets, zowel voor of tegen, klakkeloos aannemen maar gewoon altijd je eigen onderzoek doen en doorpakken tot de werkelijke bron van informatie. Dat is de enige goede manier om een weloverwogen keuze te maken.
Uiteindelijk hoef je aan niemand verantwoording af te leggen, behalve aan jezelf (en kinderen).
Bekijk om te beginnen de volgende documentaires eens:
- Prik met
- Vaxxed (Vaxxed II komt binnenkort uit)
- Vaccines revealed
- The greater good
- Wir impfen nicht
- The truth about vaccines
Verder zijn de filmpjes van Suzanne Humphries, ook die over vitamine c, op Youtube een aanrader.
En die van Hans Moolenburgh, die dokter die ook de fluoridering van het Nederlandse drinkwater heeft voorkomen. Ook op Youtube.
Voor wie liever een boek leest:
- Vaccinaties doorgeprikt, ISBN 9789020203738
- U kunt veel meer dan u denkt (dr. Moolenburgh), ISBN 9789047706069
- Kinderspreekuur, ISBN 9789062387700
En uiteraard de sites van:
En niet te vergeten: gewoon de bijsluiters eens doorlezen, zoals je met alle medicatie wordt geacht te doen (waarom geven ze die bij het consultatiebureau eigenlijk niet vooraf?).
Deze lijst is zeker niet compleet maar je hebt een start. Op Facebook is ook genoeg te vinden, en nee niet alles wat er staat is waar maar ook niet alles is gelogen.
Zoek na deze info verder met de termen die naar voren komen, zoals bijvoorbeeld "sv40", "WI-38" enzovoort.
Tot slot is het interessant te kijken naar wat er gebeurt met de vragen die Frank Ruesink aan Klaas Dijkhoff heeft gesteld. Dijkhoff heeft toegezegd het bewijs te leveren dat vaccinaties onschadelijk zijn, echter komt dat bewijs maar niet.... Zoek het maar eens op, zijn naast de brieven ook genoeg filmpjes van.
Kun je iets waar ik naar verwijs niet (meer) vinden? Stuur me even een PB, misschien kan ik je er aan helpen.
Als iemand hierna nog vragen of opmerkingen heeft sta ik altijd open voor een informatief gesprek rond om het kampvuur van een van de SC's.
Ik sta open voor alle informatie en leer ook nog steeds bij. Maar ga geen discussies meer aan met mensen die zelf geen onderzoek hebben gedaan en alleen maar wat kunnen roeptoeteren.
------------
Dan een stukje persoonlijke mening/visie ter afsluiting.
De farmaceutische industrie wil graag meer en meer:
HPV, sowieso is de informatie daaromtrent incompleet, is nu ineens ook voor jongetjes..
Mensen van geboorte tot dood als klant was niet genoeg, getuige de vaccinaties die nu al in de zwangerschap worden gegeven. Jarenlang is dat een grote nono geweest en nu ineens moet iedereen er aan.
Je mag als zwangere vrouw niet meer eten wat je wil maar ongeïnformeerd rommel rechtstreeks in je bloedbaan laten spuiten (geen barrières meer in het lichaam!) is geen enkel probleem.
De manier waarop het vaccineren mensen nu door de strot wordt geduwd vind ik kwalijk. Men zet nu de bevolking tegen elkaar op. Dat is niet de manier.
Mensen die in vaccinaties geloven moeten sowieso niet zeuren om het feit dat andere mensen andere keuzes maken. Hun kinderen zijn immers toch al beschermd door de vaccins waar ze in geloven? Of werkt het toch niet?
En dan niet beginnen over kudde immuniteit, dat werkt niet meer in de huidige samenleving door al het reizen wat we doen. Bij een afgezonderde stam in een oerwoud werkt het wel maar die tijd zijn we al lang voorbij.
Mazelen uitbraak op een KDV in Den Haag? Vertel mij welk KDV het is en ik voorzie je een hele SC van lekker eten. (Dat KDV bestaat namelijk niet, fake nieuws)
Er is wel een KDV wat openlijk op TV toegeeft niet gevaccineerde kinderen te weigeren. Ze discrimineren daarmee en overtreden openlijk de wet. Waarom wordt daar niet hard tegen opgetreden?
Je moet eens kijken wat er gebeurt als er een KDV is wat op TV verkondigt dat ze geen moslims toelaten.
En nu gaan er steeds meer stemmen op om vaccinaties te verplichten. Wat is er gebeurd met het recht op zelfbeschikking? Zullen we artikel 11 van onze grondwet maar schrappen dan?
Je kunt nog zo'n voorstander zijn maar ieder weldenkend mens zou toch tegen een verplichting moeten zijn.
Niet gevaccineerde kinderen weigeren van opvang en school. Laten we ze maar meteen een duidelijk kenmerk opplakken, bijvoorbeeld een gele ster. Oh, wacht..