F
frans81
Gast
Leeftijd / gezondheid en daaraan gerelateerd zicht .
Dichtbij is helaas een probleem geworden maar ook scherp zien op afstand .
Aan een bril wil ik nog niet omdat er veeeeel geld , te veel bijgelegd worden .
Dus we wilden nog wachten .
Maar nou komt het
Vorig jaar kocht ik een tasje bij de kringloop en door drukte liet ik gewoon even de prijs zien op het tasje .
En kon derhalve tussen wachtenden door eerder afrekenen .
wat ik niet had gezien was dat er iets aan de lus van het tasje was blijven hangen .
Eenmaal thuisgekomen het ding uit de rugzak gehaald en er kwam iets mee
Yep een bril was blijven hangen aan dat tasje . Hoe dit gebeurd is en onopgemerkt is gebleven weet ik niet .
Het was de juiste maat / model en sterkte . ja hoor ik ben naar de Opticien geweest met de bril en ben getest .
En warempel met het ding op mijn neus kon ik perfect scherp zien op afstand .
Bril koste normaal heel veel Euro en zat nog steeds in de collectie .
Toeval of niet ik zat mij al geruime tijd te storen aan mijn gezichtsverlies / scherpteverlies .
Ook had ik al eerder info ingewonnen betreffende vergoeding vanuit verzekeraar .
Dichtbij is helaas een probleem geworden maar ook scherp zien op afstand .
Aan een bril wil ik nog niet omdat er veeeeel geld , te veel bijgelegd worden .
Dus we wilden nog wachten .
Maar nou komt het
Vorig jaar kocht ik een tasje bij de kringloop en door drukte liet ik gewoon even de prijs zien op het tasje .
En kon derhalve tussen wachtenden door eerder afrekenen .
wat ik niet had gezien was dat er iets aan de lus van het tasje was blijven hangen .
Eenmaal thuisgekomen het ding uit de rugzak gehaald en er kwam iets mee
Yep een bril was blijven hangen aan dat tasje . Hoe dit gebeurd is en onopgemerkt is gebleven weet ik niet .
Het was de juiste maat / model en sterkte . ja hoor ik ben naar de Opticien geweest met de bril en ben getest .
En warempel met het ding op mijn neus kon ik perfect scherp zien op afstand .
Bril koste normaal heel veel Euro en zat nog steeds in de collectie .
Toeval of niet ik zat mij al geruime tijd te storen aan mijn gezichtsverlies / scherpteverlies .
Ook had ik al eerder info ingewonnen betreffende vergoeding vanuit verzekeraar .